افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
19

مردم باید با زائرین اربعین که وارد کشور میشوند با خوی و خصلت اصیل ایرانی برخورد کنند

  • کد خبر : 2478
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
مردم باید با زائرین اربعین که وارد کشور میشوند با خوی و خصلت اصیل ایرانی برخورد کنند

امام جمعه ماکو گفت :در آستانه سالروز اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین قرار گرفته‌ایم باید توجه داشت که هیچ امامی اربعین ندارد و این یک ویژگی خاص برای سرور و سالار شهیدان می باشد .

به گزارش مرزداران؛ حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه گفت: سبک زندگی اسلامی از دیدگاه امام صادق علیه السلام خدامحوری در امورات، ابعاد و شئونات زندگی، فراگیری و دانش اندوزی در تمام مقاطع زندگی تا جایی که نفس در بدن وجود دارد می باشد.
وی افزود: لازمه علم آموزی حضور در دانشگاه و حوزه نیست و باید از آموزه‌های زندگی نیز پند گرفت.

رنجبری در ادامه ویژگی سوم انسان در زندگی اسلامی را بیان کرده و گفت: تفکر درست و شایسته، تفکر در خلقت و تفکر در آفرینش انسان و عبرت گرفتن از آن باید مورد توجه باشد.

وی تصریح کرد : بحث دوستیابی را که مقوله بسیار مهم است باید در نظر گرفت و در این موضوع باید نهایت دقت لحاظ شود و بعد از آن به وسیله ابراز گذاشته شود.

رنجبری در پیگیری مطالبات رهبری گفت :در دیداری که رهبر انقلاب با افسران ارتشی در باب مسائل داخلی و بین المللی داشتند گفتند: قدرت دفاعی کشورمان به هیچ وجه قابل مذاکره نیست ؛ عمار یاسر و خاندان با عظمتش همیشه پیروز و انتقال دهنده اهداف اصیل اسلام بودند.

امام جمعه شهرستان ماکو با اشاره به شهادت اولین شهید
محراب گفت: اولین شهید محراب طباطبایی باعث افتخار آذربایجان می باشد.

رنجبری با اشاره به اربعین سالار شهیدان گفت: در آستانه سالروز اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین قرار گرفته‌ایم باید توجه داشت که هیچ امامی اربعین ندارد و این یک ویژگی خاص برای سرور و سالار شهیدان می باشد و تمامی مردمان ایران وظیفه دارند از زائرینی که وارد کشور می شود نهایت استقبال کرده و با خوی و خصلت اصیل ایرانی رفتار کنند.

وی به سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده اشاره کرده و گفت: به گفته امام راحل رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله ای است که نارنجک به کمر بسته و زیر تانک میرود.

رنجبری در پایان به خودکشی دو دختر در اصفهان اشاره کرده و گفت: یک بازی به نام نهنگ آبی که جوانان را به سمت و سوی خود کشی کردند ترغیب می کنند ساخته اند با سازنده این بازی در خصوص هدف از ساخت این بازی مصاحبه شده است ؛ وی اظهار داشته است که هدف از ساخت این بازی این بوده است که افراد هرزه و کرمو از جامعه حذف شوند و جامعه از دست این افراد هرز و کرمو که مانند علف هرزی به جامعه آسیب می رساند پاک شود.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=2478
  • ارسال توسط :
  • 1327 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مردم باید با زائرین اربعین که وارد کشور میشوند با خوی و خصلت اصیل ایرانی برخورد کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.