افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
17

مسئولین برای تدبیر رخداد های احتمالی اینده اماده باشند

  • کد خبر : 2723
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
مسئولین برای تدبیر رخداد های احتمالی اینده اماده باشند

امام جمعه موقت ماکو با اشاره به زلزله کرمانشاه گفت : برای تدبیر اتفاقات احتمالی اینده باید تمام مسئولین و نهاد ها آماده باشند تا خدایی ناکرده با رخداد های طبیعی همچون زلزله کرمانشاه خسارت های جبران ناپذیری به هموطنان و کشورمان وارد نشود .

به گزارش مرزداران؛ حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه موقت شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه ضمن دعوت به تقوای الهی به هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام اشاره کرده و گفت :

وحدت و اتحاد بین مسلمانان جهان به خصوص شیعه و سنی باید مورد توجه قرار گیرد .
وی افزود :رعایت حریم حدود و حقوق بیت المال باید مورد توجه و عنایت چرا که رهبر نیز به آن اشاره و تاکید داشته اند .

وی با اشاره به معجزات پیامبر اسلام از جمله قرآن گفت :دشمنان سعی در کمرنگ کردن چهره قران و کم نشان دادن تاثیر آن در جامعه دارند لذا باید آگاهی خود را بالا ببریم و گول نیرنگ های دشمنان را نخوریم.

وی با اشاره به حادثه زلزله کرمانشاه و تسلیت به خانواده های بازماندگان وبا اشاره به زلزله اخیر ۶ ریشتری کرمان بیان داشت :ستادهای بحران باید آماده باشند چرا که کشور ما روی گسل زلزله قرار داشته و هر لحظه امکان وقوع زلزله برف سیل و بلایای طبیعی وجود دارد.

اسماعیل زاده با هشدار به مسئولین کشور از جمله وزارت کشور ، استانداری ها ونهادهای ذیربط گفت : برای تدبیر این اتفاقات باید تمام مسئولین و نهاد ها آماده باشند تا خدایی ناکرده با رخداد های طبیعی همچون زلزله کرمانشاه خسارت های جبران ناپذیری به هموطنان و کشورمان وارد نشود .

امام جمعه موقت ماکو با اشاره به فعالیت های قرارگاه خاتم الانبیا گفت : تقدیر و تشکر میکنیم از عوامل اجرایی قرارگاه خاتم الانبیا که توانستند تاکنون ۱۱ هزار کانکس آماده و به زلزله زدگان به کرمانشاه تحویل دهند که نشان از حس هم دردی این عزیزان می باشد .

وی با اشاره به کمک‌های مردمی که به کرمانشاه ارسال شده است گفت :مردم عزیز ایران با کمک های بی دریغ خود به مردم زلزله زده کرمانشاه ولایتمداری خود را ثابت کرده و نشان دادند که کمک رسانی به همنوعان خود را وظیفه خود می دانند

وی با اشاره به هفته گذشته و هفته بسیج به بیانات امام راحل اشاره کرده و گفت: امام در سخنان خود سه نکته شاخص را بیان داشتند اول تجمیع قوه برای نظام کشور که ارتش بیست میلیونی را تشکیل داده اند که الان تبدیل به ارتش ۸۰ میلیونی شده است؛ دوم استقامت در برابر مشکلات که حضرت آقا بیان داشتند در زمان جنگ حتی به ما سیم خاردار نمی فروختند و سوم فراگیری از آموزش های نظامی و تاکتیک .

وی در پایان با اشاره به روز نیروی دریایی گفت: به این نیروهای زحمتکش خداقوت می گوییم چرا که خداوند هم این عزیزان را مورد عنایت خود قرار داده است و از جمله فعالیت ها و رشادتهای آنان موشک باران سکوهای البکر و الامیه در سال ۱۳۵۹ می باشد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=2723
  • ارسال توسط :
  • 1035 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مسئولین برای تدبیر رخداد های احتمالی اینده اماده باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.