افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
18

پرچمدار تمام نسل کشی ها و قتل عام ها آمریکا می باشد

  • کد خبر : 2841
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
پرچمدار تمام نسل کشی ها و قتل عام ها آمریکا می باشد

امام جمعه ماکو گفت: آمریکا با آن همه شکنجه و اسارت های زیاد در زندان های خود و سفاهت و وقاهت زیاد در مسئله به رسمیت شناختن همجنس گرایی ایران را ناقض حقوق بشر می داند

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه با اشاره به تشکر رهبر از کشتی گیر ایرانی گفت:

نخست وزیر اسرائیل به گمان اینکه کشتی گیر ایرانی با حرف های وی تحریک خواهد شد حرف هایی به دهان آورد ولی این پهلوان ایرانی به صراحت جواب وی را داد آفرین و احسنت بر غیرت ایرانی .

وی افزود: هیچ مسئله‌ای در خاورمیانه بدون حضور ایران قابل حل نیست و پیامی که رئیس سازمان جاسوسی سیا به سردار سلیمانی داد و سردار ایران این مالک اشتر ایران پیام وی را رد کرده رد کرده گفت شما که هستید که به من پیام بدهید.

امام جمعه ماکو در پیگیری مطالبات رهبری با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت : توطئه شوم جدید که این گانگستر ، ابله ،نادان ،گاوچران که حضرت آقا این القاب را برای وی بیان کردند در اقدامی قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخته است در حالی که در جهان اسلام سرزمین قدس سرزمین اشغالی شناخته شده است لذا امروز امت اسلامی باید بیدار باشد همانگونه که امام راحل گفت : اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود لذا این وعده الهی و قرآنی است و حضرت آقا کرنومتر و زمان نابودی اسرائیل را ۲۵ سال تعیین کرده‌اند .

وی با اشاره به کنگره ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی گفت : این کنگره بسیار بسیار ارزشمند است که حضرت آقا نیز از آن استقبال کرده اند لذا سلام و درود می فرستیم بر شهدا بالاخص شهید مرزبانی این منطقه توحید ملک زاده و از خداوند متعال صحت و سلامتی برای جانبازان مسئلت داریم.

وی با اشاره به ۱۹ آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد : ماهیت این انقلاب انقلاب فرهنگی است نه انقلاب صنعتی ، نه سیاسی و نه اقتصادی ؛ فرهنگ ذیل سلاست و اقتصاد نیست بلکه سیاست و اقتصاد ذیل فرهنگ میباشند .

وی در پایان با اشاره به قتل عام در یمن سوریه و فلسطین گفت : آیا اینها قتل عام به حساب نمی آیند پرچم دارتمام نسل‌کشی ها و قتل عام ها آمریکا می باشد اما اینها می آیند ایران را به عنوان ناقض حقوق بشر معرفی می کنند چراکه ایران همجنسگرایی و ازدواج با حیوانات را به رسمیت نمی شناسند سفاهت و وقاهت و بی شرمی آنها را ببینید در تمام زندان های آنها شکنجه آزار و اذیت و اسارت بیداد می کند امّا به ما میگویند چرا فلان کس را در اسارت نگه داشتید .

لازم به ذکر می باشد بعد از نماز جمعه عموم نمازگزاران در اعتراض به اقدام ابلهانه و نادانانه ترامپ را در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل راهپیمایی کردند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=2841
  • ارسال توسط :
  • 1159 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پرچمدار تمام نسل کشی ها و قتل عام ها آمریکا می باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.