افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
15

نفوذ افراد فرصت طلب در کشور یک آفت بزرگ است

  • کد خبر : 3410
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
نفوذ افراد فرصت طلب در کشور یک آفت بزرگ است

امام جمعه ماکو گفت :پرونده انقلاب در سی و نهمین سالگرد آن باید مورد بازخوانی قرار گیرد چراکه ما برای اینکه ایران کشور خوبان شود خون دلها خورده ایم لذا باید به مسئله نفوذ افراد فرصت طلب در کشور توجه داشته باشیم چرا که این مسئله یک آفت بزرگ می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به لزوم تقوای الهی گفت: تقوا راه اصلی رسیدن به سعادت و رضایت خداوند می باشد.

وی با اشاره به چهره منفور طلاق گفت :طلاق را من می باشد ولی منفور می‌باشد و عوامل شکل گیری طلاق عدم تفاهم ، ازدواج های اجباری ، توقع بیجا و چشم و همچشمی می باشد.

رنجبری با اشاره افزایش میزان طلاق در جامعه گفت :باید در زندگی قناعت باشد و درک اوضاع همدیگر توسط زوجین از راه های تحکیم بنیان خانواده می باشد .

وی در خصوص پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری گفت :در دیدار جوانان مستندساز با رهبر ، رهبر معظم انقلاب فرمودند : در دیدارهای خود جهت گیری انقلاب را حفظ کنید چرا که جنگ و تحریم های دشمن بر پایه سانسور و بایکوت می باشد و این شما هستید که باعث فاش شدن اینها می شود و هدف اصلی دشمن ترویج بدبینی و ناامیدی می باشد .

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند : انتقاد نسبت به عملکرد مسئولین و روحانیون باید انجام شود ولی باید لحن ناصحانه باشد و از تهمت و لجن پراکنی پرهیز شود.

وی تصریح کرد :حضرت آقا ضمن تشکر از ریاست قوه قضاییه فرمودند قابل قبول نیست در این موقعیت حساس تخلف در قوه قضاییه باشد رئیس قوه قضاییه در این خصوص ضمن توجه به بیانات مقام معظم رهبری گفت : تصمیم داریم تصاویر قاضی های متخلف را پخش کنیم.

رنجبری در ادامه با اشاره به روز جهانی گمرک این روز را به پرسنل و کارکنان زحمتکش گمرک تبریک گفته و افزود : امروز قاچاق کالا مهمترین عامل علیه امنیت و اقتصاد کشور می باشد لذا مسئولین باید توجه داشته باشند و همانطور که حضرت آقا فرمودند گرفتن کولبری که ۲ کیلو برای امرار معاش خود بار میبرد هنر نمی باشد هنر گرفتن کسی میباشد که تریلی تریلی قاچاق انجام می‌دهد اینها اقتصاد کشور را نابود کردند لذا همه در برابر قانون یکسان است .

رنجبری با اشاره به شهادت حضرت فاطمه در خصوص القاب و خصوصیات آن حضرت مطالب مبسوطی ایراد نموده و گفت : اتحاد و انسجام مذاهب در ایام فاطمیه باید تقویت گردد .

امام جمعه ماکو در پایان با اشاره به فرارسیدن دهه فجر گفت : پرونده انقلاب در سی و نهمین سالگرد آن باید مورد بازخوانی قرار گیرد چراکه ما برای اینکه ایران کشور خوبان شود خون دلها خورده ایم لذا باید به مسئله نفوذ افراد فرصت طلب در کشور  توجه داشته باشیم و توجه داشته باشیم که رجعت تدریجی ، ارزش های ترد شده ، خستگی نیروهای انقلابی و از دست دادن روحیه انقلابی از آفت های  این جامعه می باشد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=3410
  • ارسال توسط :
  • 746 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نفوذ افراد فرصت طلب در کشور یک آفت بزرگ است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.