گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » مصاحبه
ساعت : ۱۷:۴۷
شناسه : 4009
تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
صعود جانباز 70 درصد ماکو به قله کلیمانجارو صعود جانباز 70 درصد ماکو به قله کلیمانجارو

مراسم استقبال از بازگشت افتخار آمیز جانباز 70 درصد ماکویی از صعود به قله 5895 متری کلیمانجارو در ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ اقای محمد حبیب زاده جانباز 70 درصد با دو دست مصنوعی موفق به صعود به قله 5895 متری کلیمانجارو شد .

درمراسم استقبال بازگشت افتخار آمیز این جانباز ماکویی که با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد محمد حبیب زاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مرزداران در خصوص این صعود گفت :  برنامه در مهر ماه 96 آغاز شد و قبل از شروع آن این تیم 12 نفر بود ولی هنگام شروع برنامه تعداد اعضای گروه به 9 نفر رسید .

حبیب زاده در تحلیل برنامه صعود خود از بازدید پارک ملی تانزانیا خبر داده و گفت : این برنامه 9 روزه همراه با بازدید از پاک ملی تانزانیا بود که 5 روز در کوه استقرار یافتیم 2 روز در پارک تانزانیا یک روز رفت و یک روز برگشت .

وی در خصوص هماهنگی هایی که با کشور تانزانیا انجام شده بود گفت : هماهنگی هایی که قبلا با یک شرکت تانزانیایی انجام شده بود ، این شرکت در طول  9 روز تمام خورد و خوراک ، تامین کمپ را ساپورت کرده و در طول مدت صعود به قله کلیمانجارو گروه را مشایعت کرد .

جانباز ماکویی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مردم منطقه ازاد ماکو به خاطر استقبال گرم از وی گفت : من افتخار این صعود را تقدیم میکنم  به خانواده های شهدا ، ایثارگران ، جانبازان ، رهبر انقلاب و در نهایت مردم فهیم ماکو و مسئولینی که ما را در خصوص این برنامه یاری کردند  .