گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش
ساعت : ۱۵:۲۷
شناسه : 4056
تاریخ : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
رسانه های غربی سعی در سیاه نمایی شکوه و عظمت حضور 22 بهمن دارند رسانه های غربی سعی در سیاه نمایی شکوه و عظمت حضور 22 بهمن دارند

امام جمعه ماکو گفت : برنامه ها و فیلم های ۲۲ بهمن از طرف رسانه‌های غربی مورد سیاه نمایی قرار می گیرد و آنها سعی در کم رونق نشان دادن راهپیمایی ۲۲ بهمن و ارتباط دادن آن با گذشته داشتند و ادعا می کنند این عکس‌ها و فیلم‌ها برای سالهای گذشته می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ حجت‌الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت : اگر می‌خواهیم با صادقین همراه باشیم باید از گناه دور باشیم لذا بهترین شوینده ای که انسان را معطر می کنند استغفار است .

رنجبری با اشاره به گناه کبیره غیبت گفت : غیبت اشد من الزنا می باشد گاهی مشاهده می‌شود که افرادی می گویند من غیبت نمی کنم فقط شنیده ها را می گویند این لفظ گناه را ساقط نمی کند گناه فقط در زبان چشم نیست گاهی انسان دست در بیت المال می‌برد که این هم گناهی نابخشودنی می باشد .

رنجبری تصریح‌کرد :از عوامل مهمی که باعث افزایش طلاق می‌شود کم شدن گذشت و عدم تفاهم می باشد .

امام جمعه ماکو در پی گیری مطالبات رهبری با اشاره به پیام تشکر حضرت آقا گفت : ۲۲ بهمن سال ۹۶ پرشکوه تر از سالهای قبل و پاسخی قاطع ، دندانشکن به بیگانگان و بد عهدان بود .

وی با اشاره به تلاش رسانه‌های غربی برای سیاه‌نمایی گفت : برنامه ها و فیلم های ۲۲ بهمن از طرف رسانه‌های غربی مورد سیاه نمایی قرار می گیرد و آنها سعی در کم رونق نشان دادن راهپیمایی ۲۲ بهمن و ارتباط دادن آن با گذشته داشتند و ادعا می کنند این عکس‌ها و فیلم‌ها برای سالهای گذشته می باشد لذا مردم همیشه در صحنه به خصوص مردم آذربایجان با حضور خود نشان دادند که همواره شعار ( آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی ) پابرجا می باشد .

رنجبری با اشاره به خصوصیات حضرت فاطمه زهرا گفت : تمام فضایل و سر منشأ و تمامی فضیلت های موجود در دنیا ام الفضایل بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا می باشد لذا ما باید نشان دهیم که رهرو  فاطمه زهرا هستیم .

رنجبری ضمن بررسی مناسبت های هفته با اشاره به یاد و خاطره شهید حجت الاسلام محلاتی گفت : روز شهادت این عزیز و یارانش به‌روز‌ روحانیت و دفاع مقدس مشهور می‌باشد .

رنجبری در پایان با اشاره به رواج دعا نویسی در شهرستان اشاره کرد و گفت : توجه داشته باشیم که در دام این متقلبان نیافتیم من از دستگاه‌های نظامی قضایی امنیتی تقاضا دارم که پیگیر این مسئله باشند .

لازم به ذکر میباشد که در بین الصلاتین از زحمتکش شهرداری ، فعال هنگ مرزی ، جانباز 70 درصد فاتح قله کلیمانجارو و کودکی کلاس هفتم که گردنبند طلای پیدا شده را به صاحب آن بازگرداند با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد