افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
18

جایگاه مسئولین در سایه موج قطره های خروشان خون شهدا به اینجا رسیده است

  • کد خبر : 4208
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
جایگاه مسئولین در سایه موج قطره های خروشان خون شهدا به اینجا رسیده است

امام جمعه ماکو گفت : مسئولینی که بر صندلی ریاست تکیه کرده‌اند باید توجه داشته باشند این صندلی در سایه موج قطره های خروشان خون شهدا به اینجا رسیده است که حضرت آقا در این خصوص فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به سبک زندگی ایرانی و اسلامی گفت : طلاق از عوامل فروپاشی جامعه می باشد لذا برای جلوگیری از آثار بعد طلاق باید خانواده‌ها در کم کردن ادعای خود و آسان گرفتن مهریه ها برای ازدواج آسان جوانان تلاش کنند .

 

رنجبری افزود : خانواده ها باید در زندگی خود تلاش کنند تا با افرادی وصلت کنند که از لحاظ سطح طبقاتی در سطح آنها باشد تا مشکلات دیگری پیش نیاید لذا باید در انتخاب خود سعی بر این کنید با فردی شبیه به خود هم از لحاظ قیافه ، فرهنگ ،تحصیلات ،اقتصاد، ازدواج و وصلت کنند و تشریفات زائد برای زندگی را حذف کنند .

 

رنجبری در ادامه از عوامل دیگر فروپاشی جامعه خشم را عنوان کرده و گفت : باید مدیریت خشم انجام شود و عصبانیت خود را مدیریت کنیم .

 

امام جمعه شهرستان ماکو با اشاره به بزرگداشت یاد شهدا گفت :  بزرگداشت و یاد شهدا مبنی بر مستدام بودن سایه شهدا و چتر پناه آنان بالای سر ملت ایران است و ما امنیت خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم .

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به سخن رهبری گفت: حضرت آقا فرمودند انشالله با نابودی اسرائیل و ایادی استکبار در آینده نزدیک نماز جمعه را در قدس اقامه خواهیم کرد .

وی در ادامه با اشاره به تفرقه بین شیعه و سنی بیان داشت : نسخه شفابخش جامعه سه چیز می باشد اتحاد اتحاد اتحاد لذا باید در برابر دشمنان اتحاد و قطعیت داشته باشیم که این نه تنها فرموده امام ، پیامبر و رهبر می باشد بلکه خداوند متعال در قرآن به آن تاکید داشته است .

رنجبری با اشاره به سالروز وفات خانم ام البنین مادر گرامی حضرت ابوالفضل عباس گفت : این روز روز تقدیر و تکریم از مادران شهدا که صاحبان اصلی این نهضت و انقلاب می باشند می باشد لذا مسئولینی که بر صندلی ریاست  تکیه کرده‌اند باید توجه داشته باشند این صندلی در سایه موج قطره های خروشان خون شهدا به اینجا رسیده است که حضرت آقا در این خصوص فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست .

امام جمعه ماکو با اشاره به ایام ثبت نام حوزه های علمیه تصریح داشت : حوزه های علمیه شهرستان ماکو در مقطع سطح ۲ کارشناسی برای خواهران و در مقطع سطح ۱ یعنی کاردانی برای برادران ثبت نام میکند .

امام جمعه شهرستان ماکو در پایان با اشاره به ایام هفته سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی این نهاد کمک به محرومان را گرامی داشته و با اشاره به روز درختکاری گفت انشالله در این روز هر فرد در توان خود برای سرسبزی منطقه و ایجاد فضای پاک چند نهال را غرس کند .

لازم به ذکرمیباشد در بین الصلاتین از مربیان پروورشی اموزش و پرورش و دانش اموز مخترع ماکویی که موفق به اختراع تلسکوپ 2 لنزه شده است با اهدای لوح تجلیل به عمل امد .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4208
  • ارسال توسط :
  • 1086 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جایگاه مسئولین در سایه موج قطره های خروشان خون شهدا به اینجا رسیده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.