افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
20

10 جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان ماکو با هدف محرومیت‌زدایی در جامعه اهدا شد

  • کد خبر : 4223
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۴۶
10 جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان ماکو با هدف محرومیت‌زدایی در جامعه اهدا شد

معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو از اهدای 10 جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان ماکو با هدف محرومیت‌زدایی در جامعه خبر داد .

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ موسی عطاری معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران شهرستان ماکو در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مرزداران درخصوص تهیه جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند شهرستان ماکو گفت: پس از شناسایی زوج های نیازمند توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران ماکو با هذف محرومیت زدایی در جامعه ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت اهداء شد که ارزش ریالی هر یک از این مجموعه جهیزیه ها به مبلغ 30 میلیون تومان می باشد .

 

وی با عنوان اینکه این جهیزیه ها از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا تهیه شده است تصریح کرد : اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی نیز در تهیه و توزیع این جهیزیه ها دخیل بوده و همکاری داشتند .

 

معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو افزود : هر جهیزیه شامل ۵ قلم لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، فرش و ماشین لباسشویی است.

 

وی در پایان تاکید داشت : کمک به تسهیل زندگی جوانان از جمله کارهای نیک و حسنه میباشد که چه بسا این عمل خیر در قالب کمک به زوج های جوان بی بضاعت باشد لذا در درجه اول از مسئولین و در ادامه از مردم فهیم شهرستان ماکو که از استطاعت مالی برخوردار میباشند انتظار میرود که با دخیل بودن در این کارها زمینه ازدواج اسان جوانان و کمک به زوج های بی بضاعت را فراهم کنند تا لبخندی بر لبان قشر محروم جامعه نقش ببندد .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4223
  • ارسال توسط :
  • 1065 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای 10 جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان ماکو با هدف محرومیت‌زدایی در جامعه اهدا شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.