افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
22

چهارمین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار در منطقه ازاد ماکو گشایش یافت

  • کد خبر : 4274
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
چهارمین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار در منطقه ازاد ماکو گشایش یافت

مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با حضور دبیر امور بانوان و حقوق شهروندی شورای عالی مناطق آزاد در نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با حضور معصومه حجتی دبیر امور بانوان و حقوق شهروندی شورای عالی مناطق آزاد عصر امروز در نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار شد .

در این مراسم معصومه حجتی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص نمایشگاه توانمندی های بانوان گفت : با توجه به اینکه این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار میباشد که در منطقه ازاد ماکو برگزار میشود ، مشاهده میشود که توجه زیادی از طرف مسئولین منطقه ازاد نسبت به بانوان و شغلهای خانگی وجود داشته است که جای بسی تشکر و قدردانی دارد .

در ادامه حسین فروزان مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو گفت : سازمان منطقه ازاد ماکو تصمیمات مهمی را در خصوص توانمند سازی بانوان و اشتغال خانگی در دستور کار قرار داده است به طوری که در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری با فعالسازی ، آموزش و توانمند سازی بانوان منطقه ازاد نقش بانوان را در توسعه اقتصادی پایدار پر رنگ تر میکند که برپایی این نمایشگاه نیز در راستای همان سیاست های اقتصاد مقاومتی می باشد .

لازم به ذکر می باشد در این نمایشگاه بیش از 130 غرفه در 7رشته هنری و صنایع دستی حضور دارند و این نمایشگاه تا روز شنبه مورخه 96/12/19 هر روز از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدید کنندگان است .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4274
  • ارسال توسط :
  • 894 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای چهارمین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار در منطقه ازاد ماکو گشایش یافت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.