گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک
ساعت : ۲۲:۳۷
شناسه : 4274
تاریخ : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
چهارمین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار در منطقه ازاد ماکو گشایش یافت چهارمین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار در منطقه ازاد ماکو گشایش یافت

مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با حضور دبیر امور بانوان و حقوق شهروندی شورای عالی مناطق آزاد در نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با حضور معصومه حجتی دبیر امور بانوان و حقوق شهروندی شورای عالی مناطق آزاد عصر امروز در نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار شد .

در این مراسم معصومه حجتی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص نمایشگاه توانمندی های بانوان گفت : با توجه به اینکه این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار میباشد که در منطقه ازاد ماکو برگزار میشود ، مشاهده میشود که توجه زیادی از طرف مسئولین منطقه ازاد نسبت به بانوان و شغلهای خانگی وجود داشته است که جای بسی تشکر و قدردانی دارد .

در ادامه حسین فروزان مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو گفت : سازمان منطقه ازاد ماکو تصمیمات مهمی را در خصوص توانمند سازی بانوان و اشتغال خانگی در دستور کار قرار داده است به طوری که در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری با فعالسازی ، آموزش و توانمند سازی بانوان منطقه ازاد نقش بانوان را در توسعه اقتصادی پایدار پر رنگ تر میکند که برپایی این نمایشگاه نیز در راستای همان سیاست های اقتصاد مقاومتی می باشد .

لازم به ذکر می باشد در این نمایشگاه بیش از 130 غرفه در 7رشته هنری و صنایع دستی حضور دارند و این نمایشگاه تا روز شنبه مورخه 96/12/19 هر روز از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدید کنندگان است .