افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
23

انقلابیگری راه دفاع ازولایت وانقلاب می باشد

  • کد خبر : 4328
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
انقلابیگری راه دفاع ازولایت وانقلاب می باشد

رییس مجمع عالی بسیج گفت : امروز ما باید با الهام از راه نورانی فاطمه زهرا ولایتمداری را از این بانوی سرفراز اسلام یاد بگیریم چون دشمنان کمر همت بسته اند تا این انقلاب را از رسیدن به هدف های متعالی خود باز دارند .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا با حضور گسترده بسیجیان  و شورای اداری سپاه پاسداران ماکو به شامگاه پنج شنبه مورخه 96/12/17 در حسینیه مسجد علی بن ابیطالب ماکو برگزار شد .

در این مراسم در ابتدا جعفر صادق میرزایی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس ضمن خیر مقدم ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام را بهحاضری ن تبریک گفت.

در اداره حسین قویدل رییس مجمع عالی بسیج شهرستان ماکو ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س ) گفت : فاطمه زهرا الگوی بی بدیل عالم و دلیل علت آفرینش می باشد خداوند با خلقت فاطمه به زن که در جامعه جاهلی عربستان بی ارزشترین موجود به حساب می آمد شرافت بخشید .

وی زندگی فاطمه زهرا را درس های زندگی عنوان کرده و گفت : زندگی کوتاه و پربار فاطمه زهرا ،  درس های زندگی ، ولایت مداری ، همسایه داری ، حجاب و عفاف ، فرزند پروری ، تحجد و شب زنده داری و خانواده داری را به ما مسلمانان می اموزد و راه سعادت و خوشبختی را به ما نشان می دهد .

قویدل تصریح کرد : امروز ما باید با الهام از راه نورانی فاطمه زهرا ولایتمداری را از این بانوی سرفراز اسلام یاد بگیریم چون دشمنان کمر همت بسته اند تا این انقلاب را از رسیدن به هدف های متعالی خود باز دارند .

وی افزود : امروزه انقلابیگری یکی از راههای دفاع از ولایت و انقلاب می باشد اگر انقلابیگری از این جامعه گرفته شود قطعاً این انقلاب استحاله شده و دشمنان هدف‌های پلیدخود خواهند رسید .

رییس مجمع عالی بسیج در پایان بیان داشت : ما بسیجیان به پیروی از فاطمه زهرا دفاع از ولایت را وظیفه خود می‌دانیم و به این وسیله در مقابل طرح های دشمن مقاومت خواهیم نمود >

در ادامه این برنامه مادحین اهلبیت عصمت و طهارت در مدح خانم فاطمه زهرا مدیحه سرایی و مولودی خوانی کرده و گروه تئاتر نمایش خود را به اجرا گذاشت .

در پایان این برنامه از تعدادی حاضرین ، فعالین و زحمتکشان با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4328
  • ارسال توسط :
  • 1394 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای انقلابیگری راه دفاع ازولایت وانقلاب می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.