افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
17

تبدیل شدن امورات جامعه به بحثهای سیاسی و جناحی موجب ضربه زدن به نظام می شود .

  • کد خبر : 4504
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
تبدیل شدن امورات جامعه به بحثهای سیاسی و جناحی موجب ضربه زدن به نظام می شود .

امام جمعه ماکو گفت : آنچه در تحقق اقتصاد مقاومتی در زمینه ساماندهی فضای کسب و کار، مورد انتظار بود، تحقق نیافته است لذا این امر باید با انگیزه و جدیت دنبال شود.

 

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گفت : هفته سپری شده روزهای پر التهاب در بازار ارز بود لذا افرادی که در امر نرخ بازار ارز و امورات معیشتی مردم دخیل هستند باید شناسایی شود و در این راستا اقدامات اندیشمندانه ای صورت گیرد.

وی افزود :سران سه قوه باید با همدلی و صمیمیت در برابر مشکلات جامعه، اقداماتی سنجیده انجام داده و در جهت تامین معیشت مردم تلاش کنند و اولویت کارها باید اعتماد سازی در بین مردم و جلوگیری از وارد شدن خدشه به این مقوله باشد .

وی تصریح داشت : نباید امورات جامعه به بحث های سیاسی و جناحی تبدیل شود چرا که موجب  ضربه زدن به نظام می شود .

امام جمعه  ماکو در پیگیری مطالبات رهبری گفت: آرمان های انقلاب اسلامی ایران، امروزه مورد هجمه های دشمنان قرار گرفته لذا وظیفه ما در این برهه از زمان حفظ این اهداف و آرمان ها است.

رنجبری در خصوص ماه رجب گفت :  ماه رجب می‌تواند دلها را به سوی خداوند متعال سوق داده و به درگاه خداوند نزدیک تر سازد لذا این ماه ماه مناجات و ارتباط عاشقانه با خداوند می باشد و گفته شده است که در روز قیامت دری با نام رجبیون گشوده خواهد شد و این افراد از تمامی نعمات الهی بهره مند خواهند شد .

رنجبری بیان داشت : کشتی اقیانوس ‌پیمای جمهوری اسلامی ایران در برابر موج های پلید اقیانوس دشمن ایستادگی کرده و با شوکت و صلابت به راه خود ادامه می‌دهد لذا باید توجه داشت که نباید تفکرات دهه شصتی ها از یاد و خاطرها برود چرا که این تفکرات تداوم انقلاب را به دنبال داشته و انقلاب را تا به امروز به این جایگاه انتقال داده است .

امام جمعه ماکو در خصوص شبهات مردم نسبت به برنامه ها و پیام رسان های داخلی و خارجی گفت: پیام رسان های داخلی و خارجی باید ضمن حفظ حریم زندگی مردم، از تعرض به امنیت حریم خصوصی و خاص کاربران جلوگیری کند.

رنجبری با اشاره به  ساماندهی فضای کسب و کار به دستان دولتمردان و بخش خصوصی اشاره تصریح کرد : آنچه در تحقق اقتصاد مقاومتی در زمینه ساماندهی فضای کسب و کار، مورد انتظار بود، تحقق نیافته است لذا این امر باید با انگیزه و جدیت  دنبال شود.

رنجبری خاطرنشان ساخت : دشمن در تلاش است تا بین ارتش و سپاه تفرقه انداخته و در منطقه جولان دهد،اما با  تدبیر نیروهای غیور این نقشه شوم همیشه نقش بر آب میشود لذا نباید  توصیه های مقام معظم رهبری در بنر و پوستر خلاصه شود باید  ضمن تفکر و اندیشه در بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی؛ دشمن شناسی  را در ذهن خود تقویت کنیم فلذا میبینیم که دشمن شناسی مردم فهیم این کشور باعث شده است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر ایران در سرعت رشد علمی امروز در دنیا رتبه اول را به خود اختصاص داده استکه میتوان به عنوان مثال به المپیاد علمی، انرژی هسته ای، صنعت، هوا و فضا، که جزء ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم و رشته های ژئوپلیتیک، سلول های بنیادین و غیره اشاره کرد .

وی ادامه داد: مسئولین منطقه باید ضمن ارائه آمارهای دقیق به مردم اطلاع رسانی کامل از اقدامات خود انجام دهند و این تنها با کمک رسانه های موفق و موثق امکان پذیر خواهد بود لذا باید توجه داشته باشیم که کشور ایران با هممرز بودن با ، بیش از ۱۰ کشور ، در دنیا بی‌نظیر شمرده می‌شود پس اگر بتوانیم از این بسترها و امکانات استفاده لازم را ببریم، می‌توانیم در راستای عرضه اجناس و کالای ایرانی به کشورهای همسایه در راستای رونق اقتصادی تلاش های مثمر ثمری داشته باشیم.

امام جمعه ماکو در پایان ضمن تبریک سالروز بعثت پیامبر اکرم، صلوات الله علیها، این روز را در تاریخ بشریت مهم‌ترین روز عنوان کرد و گفت: روزی که پیامبر از سوی خداوند برگزیده شده است، از اولین روز هستی تا روز قیامت مهمترین و برجسته ترین روز در تاریخ بشریت است.

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4504
  • ارسال توسط :
  • 845 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تبدیل شدن امورات جامعه به بحثهای سیاسی و جناحی موجب ضربه زدن به نظام می شود . بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.