گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش
ساعت : ۱۳:۵۱
شناسه : 4592
تاریخ : ۳۰ فروردین ۱۳۹۷
ویژه برنامه ولادت امام حسین ، حضرت ابوالفضل و امام سجاد ویژه برنامه ولادت امام حسین ، حضرت ابوالفضل و امام سجاد

ویژه برنامه جشن ولادت امام حسین مصادف با روز پاسدار ، ولادت حضرت ابوالفضل مصادف با روز جانباز و ولادت امام سجاد با حضور کادر سپاه پاسداران شهرستان ماکو و کارکنان بازنشسته این نهاد در باغ سپاه ماکو واقع در روستای قلعه جوق برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ ویژه برنامه جشن ولادت امام حسین مصادف با روز پاسدار ، ولادت حضرت ابوالفضل مصادف با روز جانباز و ولادت امام سجاد با حضور کادر سپاه پاسداران شهرستان ماکو و کارکنان بازنشسته این نهاد به همراه خانواده در باغ سپاه ماکو واقع در روستای قلعه جوق ظهر امروز برگزار شد .

در این برنامه حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو ضمن تبریک اعیاد شعبانیه روز پاسدار را روز دلاوران عرصه جهاد دانسته و گفت : به گفته امام راحل سوم شعبان المعظم روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است .

وی افزود : پاسدار ، حسینواره زمانه است و ای پاسداران حریم عشق! مگر می­توان بی نام و یاد شما به مفهوم آزادی و رهایی رسید؟!

وی با اشاره به جانفشانی های شهدا گفت : هیچ موقع نباید فراموش کنیم که امنیت و آرامش خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

در ادامه این برنامه داوود ابراهیم زاده و حسین عظیمی مادحان اهلبیت عصمت و طهارت در مدح و منقبت امام حسین (ع) مولودی خوانی کردند .

در پایان این برنامه بین حاضرین شرکت کننده مسابقات طناب کشی ، تیر اندازی با تیر و کمان ، دارت اندازی ، والیبال و بسکتبال برای بزرگسالان و قرآن خوانی و ماست خوری برای کودکان برگزار شد .

در ادامه به قید قرعه به حاضرین جایزه اهدا شد .