افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
20

جانبازان و خانواده های شهدا سرمایه های جمهوری اسلامی ایران هستند

  • کد خبر : 4626
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
جانبازان و خانواده های شهدا سرمایه های  جمهوری اسلامی ایران هستند

امام جمعه ماکو گفت :حجت الاسلام رنجبری بیان داشت: مبارزه با فساد و قاچاق در کشور باید به صورت جدی پیگیری شود و این پیگیری‌ها باید از شریان‌های اصلی که کانالیزه و مدیریت شده هستند، انجام گیرد.

به گزارش مرزداران؛ حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز عبادی سیاسی گفت : ما وظیفه داریم در این ایام یاد و خاطره شهداء مدافع حرم و شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی بداریم همان افرادی که با نثار جان خود نگذاشتند ناموس ما به دست بی ناموسان بیفتد.

 

امام جمعه شهرستان ماکو  پاسدار و جانباز را نمونه های ایثار و مقاومت عنوان کرده و تصریح کرد :  جانبازان و خانواده های شهدا سرمایه های  جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی در پیگیری مطالبات رهبری با اشاره به شعار سال گفت : تحقق شعار حمایت از کالایه ایرانی زمینه ساز کاهش بیکاری و تورم، کنترل نقدینگی و در نهایت حرکت به سوی رفاه عمومی می باشد.

 

حجت الاسلام رنجبری بیان داشت: مبارزه با فساد و قاچاق در کشور باید به صورت جدی پیگیری شود و این پیگیری‌ها باید از شریان‌های اصلی که کانالیزه و مدیریت شده هستند، انجام گیرد.

 

وی کاهش آسیب های اجتماعی را یکی از پیامدهای تحقق شعار سال عنوان کرده و گفت :   باور به تولید داخلی و تعصب در خرید محصولات و کالاهای ایرانی زمینه‌ساز خودکفایی در تمامی زمینه ها و در نتیجه، دوری از تحریم و توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه شهرستان ماکو تاکید کرد : حفظ ارزش انقلاب از تمامی امورات، واجب تر است .

وی در پایان گفت :  دولت در بخش سلامت و بهداشت جامعه حمایت های خوبی  انجام داده است لذا باید توجه داشت که بحث پیشگیری در بهداشت و سلامت از منظر اسلام نیز بسیار توصیه شده است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4626
  • ارسال توسط :
  • 936 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جانبازان و خانواده های شهدا سرمایه های جمهوری اسلامی ایران هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.