افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
20

نباید در بحث ولایت فقیه شک کنیم

  • کد خبر : 4739
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
نباید در بحث ولایت فقیه شک کنیم

امام جمعه موقت ماکو گفت : در نظام جمهوری اسلامی ایران ولی فقیه نقش رهبر جامعه را برعهده دارد و در لزوم وجود آن هیچ شک و تردیدی نیست.

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام مجتبی اصغری امام جمعه موقت ماکو در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ماکو گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران ولی فقیه نقش رهبر جامعه را برعهده دارد و در لزوم وجود آن هیچ شک و تردیدی نیست.

وی تاکید داشت : در دین اسلام بر بحث تولی و تبری که برگرفته از فروع دین است، تاکیدات فراوانی شده است، لذا افرادی که می‌گویند چرا بعد از نماز جمعه شعار هایی علیه کشورهای مخالف ایران از جمله آمریکا ، انگلیس و اسرائیل سر داده میشود؛ جواب خود را در دین اسلام و بحث فروع دین میتوانند پیدا کند .

وی افزود : ولایت ما برگرفته از عقیده و سیاست است و این دو از یکدیگر جدا نخواهد شد.

حجت الاسلام اصغری بر لزوم شناخت صحیح امام زمان (عج) و فراهم سازی زمینه های ظهور آن حضرت تاکید کرد و گفت : شناخت تنها کافی نیست بلکه باید در صدد شناساندن آن حضرت به نسلهای جوان نیز کوشا باشیم.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی بر جهادگران سپاهی گفت: بزرگترین عنایت از سوی خداوند تعلیم و تعلم است و هرکس بتواند در سطح عالی از این نعمات برخوردار شود خداوند را به خوبی شناخته است .

حجت الاسلام اصغری بر لزوم حضور مردم در مساجد و پای منبرها در جهت بهره مند شدن از سخنان حکیمانه عالمان تاکید کرد و گفت: تعلیم و تعلم در دین مبین اسلام بسیار ارزشمند شمرده شده است به گونه ای که ائمه اطهار و پیامبران قبل از هر چیزی به آگاه سازی مردم می پرداختند.

لازم به ذکر می باشد قبل از خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام کاظمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ارائه گزارشی از عملکرد یکساله و بسیج سازندگی ارائه کرد و در خصوص هفته عقیدتی و سیاسی مطالب مبسوطی ایراد نمود و بین الصلاتین با اهدای لوح از مربیان عقیدتی سپاه تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4739
  • ارسال توسط :
  • 1059 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نباید در بحث ولایت فقیه شک کنیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.