گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش
ساعت : ۱۷:۰۴
شناسه : 5113
تاریخ : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
راه و اهداف امام راه و هدف ترویج انقلاب اسلامی بود راه و اهداف امام راه و هدف ترویج انقلاب اسلامی بود

امام جمعه ماکو در مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام راحل راه و اهداف امام را راه و هدف ترویج انقلاب اسلامی دانست و گفت : امام راحل چراغی راه گشا بود که نظیرش در دنیای امروزی بسیار کمیاب می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام راحل ظهر امروز با حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستانی در مسجد جامع ماکو برگزار شد .

در این مراسم در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین ایوب رنجبری امام جمعه شهرتان ماکو در مراسم بزرگداشت  سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بیان گفت : حضرت امام خمینی در عین حال که اهل دیانت بود اهل سیاسی نیز بود  لذا امروزه مدیریت جهانی، از فرموده های امام راحل درس میگیرند  .

 

وی افزود : : حضرت روح الله، امامی بود که در مقابل آمریکا ایستادگی کرد و ایستادگی را به جهان یاد داد .

امام جمعه ماکو تصریح کرد : مقام معظم رهبری به معنای واقعی مدیر، مدبر، جامعه شناس و موقعیت شناسی کامل هستند که با حضور خود در مقام رهبری جامعه نگذاشتند نبود حضرت امام زیاد احساس شود .

امام جمعه ماکو تشیع جنازه بنیانگذار انقلاب اسلامی را باشکوه و بینظیر عنوان کرد و گفت: تشیع جنازه و خاکسپاری میلیونی امام در تمام دنیا بی نظیر بود .

وی خاطر نشان ساخت : این مرد تاریخی همواره بر اتحاد و یکپارچگی ملل و مذاهب تاکید داشتند و اتحاد، راهبرد اصلی امام در طی حکومتش بود .

وی راه و اهداف امام را راه و هدف ترویج انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت : امام راحل چراغی راه گشا بود که نظیرش در دنیای امروزی بسیار کمیاب می باشد .

امام جمعه ماکو در خصوص فتنه های سالهای گذشته و سکان داری رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای گفت: تک تک سخنان این فرد عالم به زمانه باید در امورات کار مسئولان قرار گیرد لذا باید توجه داشت تکیه رهبر بر مردم و اعتماد سازی در جهت تقویت ارتباط دولت و ملت رمز پیروزی انقلاب امام راحل می باشد .

 

حجت الاسلام والمسلمین رنجبری در پایان گفت : و هرچقدر بتوانیم از سیره حضرت علی علیه السلام درس بگیریم گامهای مهمی برداشته ایم .