افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
19

۱۵ هزار شهید لکه ننگی بود که برای رژیم پهلوی به جا ماند

  • کد خبر : 5148
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
۱۵ هزار شهید لکه ننگی بود که برای رژیم پهلوی به جا ماند

امام جمعه موقت ماکو در مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد که در مسجد جامع ماکو برگزار شد گفت :  قیام ۱۵ خرداد به عنوان جنبشی ماندگار و اثر گذار ، نقطه عطفی در کارنامه انقلاب اسلامی ایران بود که نشان دهنده اتحاد این مردم در مقابله با ظلم و عشق به امام راحل میباشد

به گزارش مرزداران ؛ مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد با حضور مسئولین ظهر امروز در مسجد جامع ماکو برگزار شد در این مراسم پس از ختم قرآن و مدیحه خوانی ، حجت الاسلام قاسم اسماعیل زاده امام جمعه موقت شهرستان ماکو ضمن تسلیت به مناسبت رحلت امام خمینی و شهدای قیام ۱۵ خرداد گفت : امام خمینی عنوان بنیانگذار نظام ارزشی و سیاسی زیربنا و شالوده این انقلاب می باشد .

وی افزود : خواجه نصیرالدین طوسی می‌فرماید بین خوف و خشیت فرق است حال آنکه خوف ترس عملی بوده و خشیت ترس قلبی می باشد و خوف حاصل از خوف ، خوف تلخ بوده و خوف حاصل از خشیت خوف شیرین می‌باشد .

اسماعیل زاده با اشاره به شجاعت ودیانت امام راحل گفت : امام وقتی گفت آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند به این علت بود که هیبت خدا باعث شد که امام آمریکا را چون پشه ببیند لذا هیچ دولتی این جرأت را نداشته است که بگوید آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند لذا این آموزه های امام راحل برای این ملت است که امروزه یکی از شعار های اصلی ملت غیور ایران مرگ بر امریکا می باشد .

امام جمعه موقت ماکو امام خمینی (ره) را یکی از اسوه های تقوا عنوان کرده و گفت : امام خمینی یکی از الگوها و نمونه های تقوای الهی می باشد .

وی در پایان سخنان خود با اشاره به ستم ها و ظلم های رژیم پهلوی گفت :  قیام ۱۵ خرداد به عنوان جنبشی ماندگار و اثر گذار ، نقطه عطفی در کارنامه انقلاب اسلامی ایران بود که نشان دهنده اتحاد این مردم در مقابله با ظلم و عشق به امام راحل میباشد ؛  لذا  ۱۵ هزار شهید لکه ننگی بود که برای رژیم پهلوی به جا ماند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5148
  • ارسال توسط :
  • 1341 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۱۵ هزار شهید لکه ننگی بود که برای رژیم پهلوی به جا ماند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.