گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری » مصاحبه
ساعت : ۱۶:۱۵
شناسه : 5259
تاریخ : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
مردم ایران در روز قدس خاری بر چشم دشمن شدند مردم ایران در روز قدس خاری بر چشم دشمن شدند

امام جمعه ماکو گفت : امروز مرد ایران با حضور دشمن شکن خود اثبات کرد که همواره حامی مظلوم بوده و همواره مطیع امر رهبر می باشد و به دشمنان اجازه ظلم و زورگویی نمیدهد لذا امروز مردم ایران خاری بر چشم دشمن شدند .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت : امروز روز جهانی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، در این روز شما ملت غیور و همیشه در صحنه با حضور دشمن شکن خود اثبات کردید که همواره حامی مظلوم بوده و همواره مطیع امر رهبر هستید و به دشمنان اجازه ظلم و زورگویی نمیدهید لذا امروز مردم ایران مردم ایران خاری بر چشم دشمن شدند  .

رنجبری در خصوص فضایل ماه مبارک رمضان گفت :  در ماه مبارک رمضان صداقت در گفتار عمل تبدیل به حسنات می شود لذا نیک خویی و خوش خلقی در این ما سفارش شده است چون این ماه ماه رحمت ماه برکت می باشد .

رنجبری در خصوص وسعت نعمت های خداوند گفت : اگر به انگشتانتان با آب دریا شروع به شمارش نعمات الهی کنید آب دریا تمام میشود ولی نعمات خداوند تمام نمیشود لذا باید شکرگزار نعمتهای خداوند باشیم چرا که شکر نعمت باعث تبدیل گناهان به حسنات می شود .

وی با اشاره به کمک به مستمندان در ماه مبارک رمضان گفت  : یاری مظلوم هم باعث غفران گناهان بزرگ می شود

رنجبری تصریح کرد : حضرت علی علیه السلام می فرمایند به مظلوم کمک کنید و با ظالم بجنگید لذا امروز مردم میلیونی و قهرمان ایران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین قیام کردند .

رنجبری در خصوص اقدامات اخیر ترامپ گفت : ترامپ دیوانه این گاوچران گنده تر از دهان خود صحبت میکند باید توجه داشت که سناریوی تاریخ همیشگی است فقط نام بازیگران آن تغییر میکند در آن زمان معاویه بود یزید بود الان آمریکا ، انگلیس، اسرائیل ، فرانسه و آل سعود .

رنجبری بر شاخص های اصلی بنیانگذاری انقلاب ایران تأکید کرده و گفت  : شرق و غرب نمی‌توانند خدشه ای بر بنیه انقلاب وارد کنند .

رنجبری با اشاره به اعتماد به توانایی مردم به خصوص جوانان گفت : شهدای دوران جنگ افسران جوان بودند .

وی در خصوص قابل اعتماد نبودن آمریکا گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست و اینکه طول تاریخ ثابت شد لذا جریان دیپلماسی حرف های رهبر انقلاب را باید سرمشق خود قرار دهد و زیاده خواهی و زورگویی آمریکا نخواهد توانست توانایی های مردم غیور ایران را دچار تضعیف کند لذا راه امام ادامه دارد .

رنجبری بر برنامه ها و نقشه های شوم دشمنان و دلیل گستاخانه آنان اشاره کرد و گفت : بحث توان موشکی ایران و قدرت اول در کل منطقه زبانزد جهان است

امام جمعه ماکو با اشاره به رشادت های ایثارگران زمان جنگ گفت : ملتی که ۸ سال در جبهه ها درس آزادگی آموخته لذا نظام اسلامی ایران نظام مقتدر است و نه گذاشته‌اند حرف علی زمان بر زمین بیفتد و این مهم و اتمام حجت خود را با حضور حماسی و دشمن شکن خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند و ملت ایران از ملت عصر پیامبر عصر حضرت علی عصر امام حسین نجیب تر و انقلابی تر می باشد بالاخص مردم آذربایجان همواره آگاه و پشتوانه این انقلاب و امام خامنه ای هستند.