افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
23

مراسم تجلیل از روحانیون و علمای پیشکسوت

  • کد خبر : 5286
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۱
مراسم تجلیل از روحانیون و علمای پیشکسوت

مراسم تجلیل از روحانیون و علمای پیشکسوت شهرستان ماکو با حضور مسئولین شهرستانی و روحانیون در تالار کامران ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم تجلیل از روحانیون و علمای پیشکسوت به همراه ضیافت افطار به همت دفتر امجام جمعه شهرستان ماکو شامگاه مورخه 97/03/23 با حضور مسئولین شهرستانی و روحانیون در تالار کامران ماکو برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت عید سعید فطر گفت : این ماه پر فیض و مبارک در شرف اتمام میباشد و صد حیف که زود به اتمام رسید .

وی در خصوص فضیلت این ماه فرمود : خوشا به حال افرادی که در این ماکو فرصت را غنیمت شمرده و بندگی پیشه کرده و از یاد خدا غافل نشدند که برای این افراد ثوابی عظیم است .

وی با اشاره به تجلیل از تعدادی از علمای پیشکسوت شهرستان گفت : علمایی که به نمایندگی از بقیه روحانیون به عنوان پیشکسوت تجلیل خواهند شد از جمله افرادی میباشد جان و عمر خود را در طبق اخلاص نهاده و تمام عمر خود را از زمان جنگ و انقلاب و قبل از انقلاب وقف خدمت به این مردم کرده اند .

در پایان این برنامه از روحانی پیشکسوت حجت الاسلام عبدالله نژاد روحانی سابق اداره کمیته امداد ، روحانی مبارز و پیشکسوت حجت الاسلام خلیل زاده از رؤسای سابق اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو ، روحانی پیشکسوت حجت الاسلام محمد زاده از اساتید علمی شهرستان و همت احمدی مدیریت تالار کامران به پاس همکاری هایی که در برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان داشته است و پدر وی از علما و روحانیون قدیم شهرستان بوده با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل امد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5286
  • ارسال توسط :
  • 1404 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم تجلیل از روحانیون و علمای پیشکسوت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.