افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
24

اگر در دولت سوء مدیریت شده مسئولین باید از مردم عذر خواهی کنند

  • کد خبر : 5523
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
اگر در دولت سوء مدیریت شده مسئولین باید از مردم عذر خواهی کنند

امام جمعه ماکو گفت : انتظار داریم مسئولین در تلوزیون با مردم صحبت کنند اگر سوء مدیریت شده عذر خواهی کنند یاتعدادی از وزیران را عوض کنند چرا که این مردم نجیب هستند و اگر در کشور های دیگر ای وضع بود مردم از یقه های مسئولین میچسبیدند .

به گزارش مزداران؛حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به سبک زندگی اسلامی در خصوص فرزند آوری تاکید کرده و گفت: این فرهنگ غلط که فرزند آوری زیاد باعث مشکلات اقتصادی خانواده ها میشود را باید در جامعه اصلاح کرد .

وی با اشاره به وضعیت افسار گسیخته جامعه گفت :چرا مسئولین با مردم صحبت نمیکنند طراحی دشمنان این است که مشکلات اقتصادی مردم را بولد کنند و به صورت افسار گسیخته گرانی را ترویج دهد

وی خاطر نشان ساخت : اخیرا دلار های تقلبی وارد بازار استان شده بود که با تلاشهای سربازان گمنام امام زمان کشف شده است لذا امروز دشمن سعی در اعتماد زدایی دارد و در تلاش هستند سیاه نمایی کنند.

رنجبری در پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری گفت : مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند خواب آشفته ای که نظام های استکبار برای این کشور دیده اند تعبیر نخواهد شد اما هزینه هایی برای کشور خواهد داشت لذا پیشگیری بهتر از درمان است .

رنجبری با تاکید بر مسئله شفاف سازی در خصوص مطالبه گری از مسئولین گفت:
انتظار داریم مسئولین در تلوزیون با مردم صحبت کنند اگر سوء مدیریت شده عذر خواهی کنند یاتعدادی از وزیران را عوض کنند چرا که این مردم نجیب هستند و اگر در کشور های دیگر ای وضع بود مردم از یقه های مسئولین میچسبیدند .

وی در خصوص اقدامات اخیر تعدادی از نمایندگان در مجلس گفت : ترامپ گاو چران هنوز میگوید از 15 مرداد تحریم ها و فشار ها شروع خواهد شد بر اساس این حرف تعدادی از نمایندگان مجلس مذاکره با دشمنان را به صلاح میدانند لذا این افراد بدانند مسلمان از یک جهت یک بار گزیده میشود و اینها با اصل نظام انقلاب مشکل دارند .

رنجبری در بررسی مناسبت های هفته سالروز تاسیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا منادی دفاع حقوق بشر جهان است در حالی که از این اسم سوء استفاده میکنند شما خجالت نمیکشید شما در هیروشیما و ناکازاکی 225000نفر را قتل عام کردید مگر عذر خواهی کردید .

امام جمعه ماکو در پایان سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و جهادگران عرصه خبر تبریک گفت.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5523
  • ارسال توسط :
  • 1146 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اگر در دولت سوء مدیریت شده مسئولین باید از مردم عذر خواهی کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.