گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش
ساعت : ۱۵:۱۲
شناسه : 5729
تاریخ : ۰۲ شهریور ۱۳۹۷
هر کس در این دولت رییس باشد باید بی منت خدمتگذار مردم باشد هر کس در این دولت رییس باشد باید بی منت خدمتگذار مردم باشد

امام جمعه ماکو گفت : شاخص های برای دولت کار آمد انقلابی وجود دارد که اینکه زیر سلطه زور نمیرود دوم مدیریت جهادی یعنی خدمت تمام وقت و بی منت می باشد لذاهر کس در این دولت رییس باشد باید خدمتگذار مردم باشد آن هم خدمت بی منت .

به گزارش مزداران؛حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه ضمن توصیه به تقوای الهی و تبریک عید قربان و غدیر در خصوص سبک زندگی اسلامی گفت: موانعی که باعث میشود برکت از عمر ،زندگی و کسب ما برود یکی این است که اولا مال حرام افزایش پیدا نمیکند اگر افزایش پیدا کند برکت پیدا نخواهد کرد ، مورد دیگر سستی در نماز است اولین پیامد از پیامد های سستی در نماز که پیامبر به ان اشاره نموده است از بین رفتن برکت در رزق و روزی است که خداوند برکت را از عمر وی بر میدارد .

وی افزود : آن سفره ای که در ابتدای آن بسم الله الرحمن رحیم گفته نشود خداوند از آن سفره برکت را ، شفا را و رزق و روزی را بر میدارد لذا کسی از پیامبر پرسید آیا شیطان با انسان همسفره می شود ؟ پیامبر فرمودند : آری ،زمانی که انسان قبل خوردن در سر سفره بسم الله نگوید .

رنجبری در پیگیری مطالبات رهبری گفت: پیامی که حضرت آقا به حجاج دادند اینکه امت اسلامی از ظرفیت حج استفاده کنند هیچ جای دنیا دیده نشده است که بیش از 3 میلیون نفر از همه جای دنیا در یکجا جمع شوند .

وی تصریح داشت حضرت اقا فرمودند :  ایجاد جنگ و درگیری میان مسلمانان توطئه دشمن می باشد لذا برای مشکلات دنیای اسلام ، مسلمانان لیبی ، میانمار ، بحرین و فلسطین و …دعا کنید.

وی در ادامه گفت : حضرت اقا در بحث روز صنعتی و دفاعی فرمودند : قدرت دفاعی نظامی و موشکی مملکت قابل معامله نیست .

 

وی ضمن گرامی داشت هفته دولت گفت : شاخص های برای دولت کار آمد انقلابی وجود دارد که اینکه زیر سلطه زور نمیرود دوم مدیریت جهادی یعنی خدمت تمام وقت و بی منت می باشد لذاهر کس در این دولت رییس باشد باید خدمتگذار مردم باشد آن هم خدمت بی منت .

وی در خصوص دشمنی امریکا گفت : باید با تروریسم به خصوص آمریکا مبارزه شود که ریشه در تمام فساد های دنیا دارد و بایدتوجه داشت  امروزه سیاست دشمن این است جامعه را نا امن کند لذا حواس خود را جمع کنید و بر وحدت بین همدیگر تلاش کنید که دشمن سعی در تفرقه بین مسلمین دارد .

وی در پایان سالروز آغاز ولایت امام علی را تبریک گفت و گفت عید غدیر به عنوان عید اکمل است .