افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

مراسم بزرگداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس ماکو

  • کد خبر : 6443
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۵:۲۱
مراسم بزرگداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس ماکو

مراسم بزرگداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس با حضور جانبازان ، ازادگان ، ایثارگران و خانواده شهدا و با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذرباجان غربی در سپاه پاسداران شهرستان ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم بزرگداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس با حضور جانبازان ، ازادگان ، ایثارگران و خانواده شهدا و با حضور حجت الاسلام سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذرباجان غربی در سپاه پاسداران شهرستان ماکو برگزار شد .

در این مراسم در ابتدا باقرلو فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم گفت : شما عزیزان پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ، یادگاران عرصه همت هستین خیر مقدم عرض میکنم محضر شما و از این حضور حماسی تقدیر و تشکر می نمایم لذا هر قدر از شما عزیزان تجلیل گردد باز گوشه ای از زحمات و رشادت های شما عزیزان نخواهد بود .

در ادامه حجت الاسلام سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذربایجان غربی گفت :شیرین ترین جلسه حضور در محضر ایثارگران ،جانبازان و خانواده شهدا می باشد .

وی افزود : افکار رسانه و غول شیطانی دنیا ما را به عنوان آغاز کننده جنگ معرفی کردند که رسالت ما دفاع از ارزشها می باشد .

وی ضمن اشاره به عملیات جدید سپاه گفت : سپاه با شلیک موشکهای بالستیک و پهباد خواب را از چشم داعشیان گرفت و با این کار جواب حادصه تروریستی اهواز را داد .

حجت الاسلام سرایی رشادت های شهدای کربلا را به تصویر کشیده  و به رشادت های رزمندگان در جبهه های جنگ به صورت کربلا گونه اشاره کرده و گفت : رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بی نظیر می باشد و ما امروز این امنیت و ارامش خود را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری های رزمندگان و ایثارگران هستیم .

وی تصریح داشت : هدف آمریکایی ها از تحریم و فشارها به سمت ملت ایران ، اداره کردن گروه تروریستی در منطقه است و سعی بر این دارد تا با ناامن کردن اوضاع داخلی کشور و مدیریت و ایجاد اختلال در وضعیت اقتصادی کشور مردم را نسبت به نظام بی اعتماد و بد بین کند .

در ادامه این برنامه پس از نماز جماعت با صرف نهار از رزمندگان ، ایثارگران ، جانبازان و خانواده شهدا پذیرایی به عمل امد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=6443
  • ارسال توسط :
  • 1186 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم بزرگداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.