گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری
ساعت : ۵:۲۱
شناسه : 6443
تاریخ : ۱۰ مهر ۱۳۹۷
مراسم بزرگداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس ماکو مراسم بزرگداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس ماکو

مراسم بزرگداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس با حضور جانبازان ، ازادگان ، ایثارگران و خانواده شهدا و با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذرباجان غربی در سپاه پاسداران شهرستان ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم بزرگداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس با حضور جانبازان ، ازادگان ، ایثارگران و خانواده شهدا و با حضور حجت الاسلام سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذرباجان غربی در سپاه پاسداران شهرستان ماکو برگزار شد .

در این مراسم در ابتدا باقرلو فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم گفت : شما عزیزان پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ، یادگاران عرصه همت هستین خیر مقدم عرض میکنم محضر شما و از این حضور حماسی تقدیر و تشکر می نمایم لذا هر قدر از شما عزیزان تجلیل گردد باز گوشه ای از زحمات و رشادت های شما عزیزان نخواهد بود .

در ادامه حجت الاسلام سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذربایجان غربی گفت :شیرین ترین جلسه حضور در محضر ایثارگران ،جانبازان و خانواده شهدا می باشد .

وی افزود : افکار رسانه و غول شیطانی دنیا ما را به عنوان آغاز کننده جنگ معرفی کردند که رسالت ما دفاع از ارزشها می باشد .

وی ضمن اشاره به عملیات جدید سپاه گفت : سپاه با شلیک موشکهای بالستیک و پهباد خواب را از چشم داعشیان گرفت و با این کار جواب حادصه تروریستی اهواز را داد .

حجت الاسلام سرایی رشادت های شهدای کربلا را به تصویر کشیده  و به رشادت های رزمندگان در جبهه های جنگ به صورت کربلا گونه اشاره کرده و گفت : رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بی نظیر می باشد و ما امروز این امنیت و ارامش خود را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری های رزمندگان و ایثارگران هستیم .

وی تصریح داشت : هدف آمریکایی ها از تحریم و فشارها به سمت ملت ایران ، اداره کردن گروه تروریستی در منطقه است و سعی بر این دارد تا با ناامن کردن اوضاع داخلی کشور و مدیریت و ایجاد اختلال در وضعیت اقتصادی کشور مردم را نسبت به نظام بی اعتماد و بد بین کند .

در ادامه این برنامه پس از نماز جماعت با صرف نهار از رزمندگان ، ایثارگران ، جانبازان و خانواده شهدا پذیرایی به عمل امد .