افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
28

منطقه ازاد ماکو ظرفیت ایجاد فرصت های مناسب شغلی در منطقه و کشور را دارا می باشد

  • کد خبر : 6492
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۵:۰۲
منطقه ازاد ماکو ظرفیت ایجاد فرصت های مناسب شغلی در منطقه و کشور را دارا می باشد

استاندار اذربایجان غربی گفت : این فرصت ایجاد شده در این منطقه که منطقه ازاد ماکو به عنوان یک قطب صنعتی کشور شده است و این منطقه این توان را دارد که در این شرایط سخت به آن مطلوب مناسب برسد و ایجاد فرصت های مناسب برای منطقه و کشور باشد .

به گزارش مرزداران ؛ جلسه ای با حضور شهریاری استاندار آذربایجان غربی و فعالین اقتصادی منطقه آزاد ماکو شامگاه مورخه 97/07/14 در سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد .

در این برنامه شهریاری ضمن تقدیر و تشکر از حضور عزیزان و شنیدن نظرات آنان گفت : همه مشکلاتی که مطرح میشود وابسته به مسائل فعلی کشور می باشد و ما در جنگ اقتصادی بزرگ هستیم اما تمام دنیا در تلاش است که اقتصاد ما را نابود کند حتی به کشور هایی که کمک کردیم نیز حتی اکنون هم پشت ما نیستند .

وی افزود: این مسایل و مشکلات وجود دارد هم در مدیریت کشور و هم خودمان کاری نمیکنیم چرا که آلمان، ژاپن و کره بعد جنگ جهانی دوم چیزی نداشتند لذا همت و تلاش خود این کشور ها بود که بعد 20 سال اولین قدرت های دنیا شدند اما ما هیچوقت به آینده فکر نمیکنیم چرا که اگر 10 درصد قدرت اقتصادی آلمان را داشتیم ما اولین اقتصاد و قدرت دنیا بودیم اما ما در سر و کله هم میزنیم .

وی تاکید داشت : از این فرصت میشود به صورت مثبت استفاده کنیم نه مسئولین و نه مردم به این مسئله اهمیت میدهند و نه این فرهنگ ایجاد شده است اگر ما بخواهیم کشور ما برای خودش یک قدرت بشود باید روند دیگری پیش بگیریم چرا که کشور ما از لحاظ فرهنگ درست است که محاسن زیادی دارد اما باید به انتقادی که به آن در بحث فرهنگ وارد است توجه کنیم.

وی خاطر نشان ساخت: این فرصت ایجاد شده در این منطقه که منطقه ازاد ماکو به عنوان یک قطب صنعتی کشور شده است و این منطقه این توان را دارد که در این شرایط سخت به آن مطلوب مناسب برسد و ایجاد فرصت های مناسب برای منطقه و کشور باشد .

 

استاندار اذربایجان غربی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور گفت: اگر مردم چند سال دوام بیاورند قطعا خبرها خوبی در راه است وگرنه اگر دوام نیاورند طعمه کشور هایی خواهیم شد که سعی در نابودی این کشور دارند و نابودی کشور را خواهیم دید.

شهریاری در مورد بیداری مردم گفت : همه دشمنان دنبال این فرصت هستند که کشور ما را به دست خودمان قربانی کنند انشاالله کشور بتواند از این سختی ها عبور کند و به مراحل خوبی برسد و این فرصت را من مناسب می بینم .

استاندار اذربایجان غربی با اشاره به سخنان مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو گفت: در بحث ها و مطالبی که مدیر عامل منطقه اعلام کرد باید زیر ساختها انجام شود بزرگراه، فرودگاه از طرح های زیر ساختی می باشد که جذابیت و توانایی پذیرش سرمایه گزاری های خارجی را افزایش می دهد .

استاندار اذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت های منطقه ازاد ماکو گفت : ما در فقر مردم و در عقب ماندگی مردم شریکیم اگر این مسائل نبود این منطقه با این طبیعت و ظرفیت ها که دارد ثروتمند ترین منطقه بود .

وی در خصوص کشاورزی در این منطقه گفت : 4200 میلیارد تومان دولت بر این منطقه سرمایه کرده و اینجا به قطب کشاورزی کشور تبدیل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=6492
  • ارسال توسط :
  • 1341 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای منطقه ازاد ماکو ظرفیت ایجاد فرصت های مناسب شغلی در منطقه و کشور را دارا می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.