گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری » یادداشت
ساعت : ۹:۲۲
شناسه : 6853
تاریخ : ۳۰ آبان ۱۳۹۷
ما با حفظ استقلال خود آمریکا را تحریم کرده ایم نه آمریکا ما را ما با حفظ استقلال خود آمریکا را تحریم کرده ایم نه آمریکا ما را

فرمانده سپاه ماکو گفت :ما آمریکا را تحریم کردیم ؛ ما استقلال خود را حفظ کردیم و آمریکا نتوانسته حیثیت ما را زیر سوال ببرد ، نمی تواند همچون زمان قبل انقلاب سوخت های فسیلی و زیر زمینی ما را رایگان غارت کند لذا این خود تحریم آمریکا می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان نشست بصیرتی با حضور پرشور بسیجیان روستای قره تپه ماکو در مسجد جامع این روستا شامگاه 97/08/29 برگزار گردید .

در ابتدای این برنامه حسین احمد پور فرمانده حوزه شهید صفر زاده قره تپه ضمن خیر مقدم و تبریک هفته بسیج ، هفته وحدت و آغاز ولایت امام زمان (عج)گفت : بسیج مظهر ایستادگی ، شجاعت و وحدت می باشد .

در ادامه باقرلو فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت گفت :  در روزی قرار گرفته ایم که حضرت امام بنیان گزار انقلاب فرمان تشکیل شجره طیبه بسیج را صادر کردند .

وی افزود : بسیج یعنی همه مردم این اخلاق و فعالیت بسیج است که بسیجی را از همدیگر جدا و تقسیم بندی میکند ما بسیج فعال داریم بسیج عادی داریم بسیج عمومی داریم لذا آن چیزی که به بسیج شان و مقام میدهد قرآن و اطاعت از فرماندهی کل قوا است.

وی تصریح داشت : ۳۹ سال است که بسیج تشکیل پیدا کرده است ، امروز بسیج واقعی جهان اسلام تحقق پیدا کرده است ،اگر بسیج باشد محبت و لطف خدا شامل حال مردم میشود اگر نباشد اراذل بر ما حکومت میکند ؛امروز بسیج با حکومت ، اسلام و  انقلاب همراه است دولت تشکیل نمیشود مگر با حضور بسیج .

باقرلو عنوان داشت : در بسیج هر طیفی وجود دارد از هرطرف تشکیل میشود و با تمام وجود تمامی وجود انقلاب را حفظ می کند یعنی بسیج حافظ و  مدافع به روز در علم ، صنعت،  مردم داری و مردم سازی می باشد .

وی خاطر نشان ساخت : امروز شما به فرمان حضرت امام بسیج ۲۰ میلیونی که امروز ده ها میلیونی است تشکیل داده اید .

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا در ملت ما نفوز کند گفت : تمامی مراسمات ما از طرف دشمن رصد میشود در هر کدام از صحنه ها که مردم لازم شده است مردم در آن شرکت کرده اند نیتمان این است که فرمان رهبر به زمین نیفتد لذا شما لباس عزت بسیج را پوشیده و قطع یقین در آخرت ثواب آن را خواهید برد.

فرمانده سپاه پاسداران ماکو گفت : 40 سال از انقلاب میگذرد  انقلاب باعث شده که صبر و تحمل بر کشور حاکم شود چون این صبر و تحمل از عزت و ایستادگی مردم به دست آمده است لذا در دول دیگر ۴۰ سال است شیطنت میکنند اما نتوانستند پیروز شوند اما این انقلاب ایستاده است چون ۴۰ سال است که عشق به انقلاب ، عشق به رهبر ، عشق به امام ، عشق به وحدت ،اعتقاد راسخ به قرآن و ولایت مطلقه فقیه دارد .

باقرلو یاد اور شد : در این ۴۰ سال شدید ترین تحریم ها علیه ایران انجام شده است اما من به صراحت میگویم ما آمریکا را تحریم کردیم چگونه ؟ ما استقلال خود را حفظ کردیم و آمریکا نتوانسته حیثیت ما را زیر سوال ببرد ، نمی تواند همچون زمان قبل انقلاب سوخت های فسیلی و زیر زمینی ما را رایگان غارت کند لذا این خود تحریم آمریکا می باشد .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت : حضرت آقا فرمودند : بسیجی سیاست مدار نیست ، سیاست شناس است یعنی باید بشناسد اما وارد آن نشود، بسیجی در مقابل دین خود نباید بی خاصیت باشد این خصوصیات بسیج است چون ما تولی و تبری داریم و باید از حیثیت شرف و حقانیت خود دفاع کنیم ، باید قداست بسیج را حفظ کنید .

فرمانده سپاه ماکو در پایان با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه گفت : امروز وقت تحریم نیست و امریکا این آزادی را نمی تواند از ما بگیرد لذا جوانان عزیز شما وارث بسیج هستید امروز وصیت شهید این است که جسم به خاک ، روح به خدا و راه خود را به ما سپرده است که حفظ این راه سخت است که بتوانیم این راه را در برابر شیاطین حفظ کنیم و این میسر نمیشود مگر با تولی و تبری امر به معروف و نهی از منکر لذا باید توجه زیادی به وصیت نامه سیاسی امام راحل داشته و به آن عمل کنیم .

در پایان این برنامه از پیشکسوتان بسیج با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد .