افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
27

قدرت پاسخ‌گویی به زورگویی مستکبران ماحصل انقلاب جمهوری اسلامی ایران

  • کد خبر : 7027
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
قدرت پاسخ‌گویی به زورگویی مستکبران ماحصل انقلاب جمهوری اسلامی ایران

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا گفت :  ملت، یکی پس از دیگری توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و این در دنیا زبانزد خاص و عام شده است

به گزارش مرزداران ؛ مراسم یادواره شهدای غواص(دریادلان خط شکن ) با حضور جانبازان ، ایثارگران ، خانواده شهدا و خانواده 5 شهید غواص ماکو در مسجد علی بن ابیطالب برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا حسین محمد باقرلو فرماندهه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن خیر مقدم و تبریک هفته وحدت و هفته بسیج بسیج را استوار ترین درخت تنومند انقلاب عنوان کرده و گفت : بسیج با ایمان ترین انسان ها و زبانزد خاص و عام در عرصه جهاد میباشد و این بسیج است که یک تنه در برابر دشمنان ایستاده است .

د ر ادامه مجید ارجمندی فر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء نتیجه انقلاب جمهوری اسلامی ایران را اقتدار و قدرت پاسخ‌گویی به زورگویی‌های مستکبران دنیا یاد کرد .

وی افزود :  ملت، یکی پس از دیگری توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و این در دنیا زبانزد خاص و عام شده است.

 

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب کشور در یادواره شهدای خواص شهرستان ماکو گفت: شهدای غواص، همانند ما آرزوهایی برای آینده خود همچون تحصیل، خدمت به خانواده، ازدواج و غیره داشتند ولی با این‌ حال، همه آن ‌خواسته‌ها را کنار گذاشته و بدون لحظه‌ای درنگ برای دفاع از مردم و کشورشان در جبهه‌ها حاضر شده و به فرمان جهاد امام راحل لبیک گفتند .

وی تصریح داشت :  شهدا، مایه عظمت، اقتدار، امنیت همه‌جانبه، همگام با برکت روزافزون برای کشورمان هستند که این شهدا، بستر رشد و شکوفایی علم و دانش را در کشور فراهم ساختند.

وی با اشاره به اقتدار ملت جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی مردم از زمان انقلاب تا به امروز در برابر استکبار  ،ادامه داد: ملت، یکی پس از دیگری توطئه‌ها ودشمنان را نقش بر آب می‌کنند و این در دنیا زبانزد خاص و عام شده و در جایگاه خود بی‌نظیر است.

 

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب کشور با اشاره جایگاه والای بسیج گفت : بسیج، با نثار جان خود امنیت را به ما هدیه داد و امروزه وظیفه ما نیز حفظ این هدیه ارزشمند و بسیجی ماندن است .

ارجمندی فر در خصوص تحریم ها ومشکلات اقتصادی کشور گفت : ما در زمان جنگ تحمیلی حتی از بابت تهیه سیم خاردار تحریم بودیم امروز این تحریم ها چیزی نیست که بتواند ریشه های انقلاب اسلامی را سست کند .

وی تاکید کرد: مردم ایران در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی همانند نونهالی بودند ولی امروز با گذشت ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به بلوغ رسیده‌اند و همواره در پشت شجره تنومند انقلاب ایستاده و خواهند ایستاد لذا باید توجه داشت که  در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا خداوند بر ما زندگی اسلامی همگام با شکوفایی و خودکفایی در بسیاری از عرصه‌ها را به ما هدیه داد.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب کشور با تاکید بر حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت : مردم بار دیگر با حضور حداکثری در میادین و خیابانها در روز 13 ابان مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های آمریکای جنایتکار زدند انشاالله در 22 بهمن پوز امریکا را به زمین خواهیم مالید .

وی خاطر نشان ساخت : شهدای غواص در عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ بسیار جوانمردانه جنگیدند و ۶ شهید غواص شهرستان ماکو توانستند مدال افتخار شهادت خط‌شکنان جبهه‌های حق علیه باطل را به خود اختصاص دهند آنها می‌بایست ۷ کیلومتر را شنا کرده تا به جزایر برسند؛ این خط‌شکنان جبهه‌های حق علیه باطل با تمام وجود و با تمام محدودیت‌ها جنگیده‌اند که نگذارند خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست نااهلان بیفتد.

لازم به ذکر است در پایان از خانواده های 4 رزمنده غواص از ماکو و ۱ رزمنده غواص از شوط که در جنگ تحمیلی به مناطق عملیاتی اعزام شده بودند تجلیل به عمل آمد  که این یادواره جهت بزرگداشت این عزیزان برگزار شد  .

در ادامه این برنامه گروه سرود پایگاه شهید پیر احمدی ماکو برنامه خود را اجرا کرده و در پایان از خانواده 5 شهید منطقه ازاد ماکو با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7027
  • ارسال توسط :
  • 1146 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای قدرت پاسخ‌گویی به زورگویی مستکبران ماحصل انقلاب جمهوری اسلامی ایران بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.