گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش
ساعت : ۲۲:۲۳
شناسه : 7023
تاریخ : ۰۳ آذر ۱۳۹۷
تفکر بسیجی امروز توانسته خدمات ارزنده ای به انقلاب اسلامی هدیه کند تفکر بسیجی امروز توانسته خدمات ارزنده ای به انقلاب اسلامی هدیه کند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو قبل از خطبه های نماز جمعه به مناسبت هفته بسیج گفت .

به گزارش مرزداران ؛ حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو قبل از خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت :  بحث امنیت شهرستان ماکو را به برکت خون شهدا قابل قبول در برابر دشمنان قسم خورده یاد کرد و گفت: منطقه استراتژیک ماکو که حکم پیشانی نظام را یدک می‌کشد امروز از امنیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی افزود :  امروز بسیج در سایه انجام به منویات رهبری توانسته است تصویر واقعی از اسلام ناب را به منصه ظهور بگذارد.

 

باقرلو تصریح کرد : در هر محله صد و چهارده تیم بسیجی آموزش دیده در جهت ایجاد امنیت گشت های محله محور مستمر دارند.

وی با اشاره  بر نقش بسیج در عرصه های جهادی فرهنگی اجتماعی اقتصادی گفت : ۱۹ گروه فرهنگی و خدماترسان در کل شهرستان به ارائه خدمات پرداختند و ۱۰ خانه محروم از محل اعتبارات  قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام در ده روستا با همکاری کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه ساخته می شود.

 

وی گفت : از سوی قرارگاه محرومیت زدایی حمزه شید الشهدا مبلغ 400 میلیون تومان در قالب ۳۰۰ مورد کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان ساکن روستاهای کم برخوردار و محروم از سوی سپاه نیز اهدا شده است.

وی با تأکید بر اینکه ۵ روستایی که از زمان آغاز حیات تا به امروز از نعمت آب شرب سالم بی‌بهره بودند به همت قرارگاه محرومیت زدایی اقدامات اولیه از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که به حول قوه الهی روستاهایی که روزانه ۳ ساعت آب شور داشتند با اجرایی شدن این طرح از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو با تأکید داشت: افزون بر ۱۵۰۰ نفر در این طرح سلامت در قالب 12 تیم جهادی اعزامی از معاینه و درمان صددرصد رایگان بهره‌مند شدند.

 

 

باقرلو در پایان از اعطای 12مورد جهیزیه کامل برای نوعروسان به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان طی سال جاری خبر داد و گفت : همچنین ۸ صندوق قرض الحسنه در پایگاه های مقاومت بسیج با هدف اعطای وام بدون سود تاسیس شده است .