گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری
ساعت : ۷:۳۱
شناسه : 7257
تاریخ : ۱۵ آذر ۱۳۹۷
جشنواره شهرستانی برترین های شجره طیبه صالحین جشنواره شهرستانی برترین های شجره طیبه صالحین

جشنواره شهرستانی برترین های شجره طیبه صالحین با حضور معاونت تربیت و اموزش بسیج سپاه شهداء استان اذربایجان غربی درماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ جشنواره شهرستانی برترین های شجره طیبه صالحین با حضور حجت الاسلام زارع معاونت تربیت و اموزش بسیج سپاه شهداء استان اذربایجان غربی در سالن امفی تئاتر اموزش و پرورش ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا موسی عطاری معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن خیر مقدم گفت : اهمیت کار و فعالیت شجره طیبه صالحین در جهت صیانت از روحیه و تفکر بسیجی شکل گرفته و گسترده ترین تفکر در راستای حفظ نظام و ارزش های انقلاب می باشد  .

وی افزود : اگر بتوانیم رفتار اسلامی را در جامعه نهادینه سازیم ، می توانیم بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه را در ابعاد مختلف تربیتی ، اخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی را مرتفع نماییم .

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ماکو با اشاره به اهمیت تشکیل حلقه های صالحین تصریح داشت : ما وظیفه داریم تا با تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری در راستای تشکیل و تقویت حلقه های صالحین تلاش نماییم .

در ادامه عظیمه علایی به عنوان سرگروه برتر تجربه های خود را در صالحین ضمن گزارشی ارائه داد .

در ادامه این برنامه حجت الاسلام زارع معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه شهدا ضمن تشکر از حضور بسیجیان گفت : بحث تربیتی که برای ما نیاز می باشد طبق آیات و روایات و مبانی تربیتی و اصول تربیتی می باشد  .

وی افزود : صالحین تازمانی که تشکیلاتی نشود ارزشی ندارد لذا کار تربیتی صالحین از سال  89 اغاز گردیده است .

حجت الاسلام زارع با اشاره به اهمیت تشکیل حلقه های صالحین گفت : یقین بدانید در اینده با این روالی که پیش می رود حلقات صالحین نجاتبخش و حیاتبخش بسیج خواهد بود منظور از بسیجیانی که در حلقه های صالحین سازماندهی می شوند بسیجیان مسمر ثمر چون شما می باشد که پس از سازماندهی کارهای تشکیلاتی انجام میدهید و فعال هستید .

سپس یوسفعلی قربانپور به عنوان مربی برتر تجربه های خود در زمینه صالحین را ضمن گزارشی ارائه داده و سپس مربی برتر و سرگروه برتر با حضور حجت الاسلام زارع به صورت مباحثه ای در خصوص کیفیت اجرای صالحین به صحبت پرداختند .

از پایان از برترین های شجره طیبه صالحین تجلیل به عمل آمد .