افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
26

آیین تکریم و معارفه فرماندار ماکو

  • کد خبر : 7390
  • ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
آیین تکریم و معارفه فرماندار ماکو

مراسم تکریم و معارفه فرماندار ماکو با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اذربایجان غربی در محل سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛  مراسم تکریم شاهین علیزاده فرماندار ماکو  و معارفه حسین عباسی به عنوان فرماندار جدید ماکو با حضور علی مصطفوی معاون سیاسی  اجتماعی استاندار اذربایجان غربی در محل سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش ماکو  برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا علیرضا نصیری قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه ازاد تجاری -صنعتی ماکو ضمن خیر مقدم از زحمات چند ساله شاهین علیزاده تقدیر و تشکر کرده و برای فرماندار جدید ارزوی توفیق روز افزون نمود .

در ادامه  شاهین علیزاده فرماندار ماکو گفت : تنها فرمانداری هستم که پنجاه و شش ماه تمام در پست فرمانداری شهرستان ماکو در خدمت مردم بودم.

 

وی افزود :  بنده از اولین روز معارفه‌ام تا به امروز بارها اقدام به عزل من کرده اند  که هر از گاهی این نغمه ها تشدید میشد ولی با حمایتهای مسئولین استانی تنها فرمانداری هستم که ۵۶ ماه تمام در ماکو خدمت کردم.

 

وی نقش و عملکرد مردم شهر ماکو و اعضای شورای اداری و تامین این شهرستان را در پیشبرد و آبادانی شهرستان عالی عنوان کرد

علیزاده تصریح کرد : براساس مسئولیت و اختیاراتی که داشتم وظایف خود را به نحو احسن انجام دادم.

 

فرماندار شهرستان ماکو همچنین بر دست آوردها و مقام آوری های این نهاد دولتی و انقلابی در سالهای خدمت وی اشاره کرد و تصریح نمود: در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ رتبه اول را فرمانداری شهرستان ماکو کسب کرد.

 

علیزاده همچنین بااشاره به  افت در ارزیابی عملکرد فرمانداری های استان آذربایجان غربی توسط وزارت کشور خاطر نشان ساخت : ماکو در سال ۹۵ رتبه دوم و در سال ۹۶ رتبه سوم را کسب کرد.

 

شاهین علیزاده هدف از خدمت به مردم را خدمت به اسلام و انقلاب یاد کرد و گفت: کارهای که ما انجام دادیم برای عظمت و شکوه انقلاب است لذا  اگر نمیتوانیم گرهی را باز کنیم، گرهی در کارها ایجاد نکنیم.

 

وی ضمن حلالیت طلبی از تمامی مردم گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این زمینه را فراهم کرده تا هرکس با آزادی انتقاد کند ولی نباید از این آزادی برای دشمن سوژه سازی کنیم.

 

در ادامه این برنامه علی مصطفوی معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اتحاد و همدلی را از دستاوردهای انقلاب عنوان کرده و گفت : دشمن در کمین استو سعی دارد که پایه های انقلاب را سست کند لذا مردم باید همواره در صحنه باشند.

وی تاکید داشت : دستگاه های اجرایی زمینه های حضور پررنگ مردم در چهلمین سالگرد شکوهمند اسلامی ایران را فراهم کنند، باید در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران دستاوردها به نحو احسن به سمع و نظر مردم برسد.

وی ادامه داد: انتقاد لازمه توسعه و پیشرفت است و اگر انتقاد نباشد جامعه رو به افول و نابودی خواهد رفت.

مصطفوی با اشاره به عملکرد دولت گفت : در خصوص برنامه های هسته ای ایران مذاکراتی انجام شده است و استکبار جهانی سعی بر این داشت که ایران را محکوم به ساخت بمب هسته ای کند که رهبر استفاده از ان را حرام اعلام کردند و اکنون به صورت صلح امیز از انرژی اتمی استفاده میکنیم که طی مذاکرات اخیر با امریکا هم برای ما و هم برای جهان مشخص شد که امریکا بد قول بوده و به تعهد پایبند نمیباشد لذا باید توجه داشت که  دشمن از هر طریقی سعی در اختلاف افکنی در این ملت را داشته است و قصد اغتشاش افکنی در 13 ابان را داشت اما مردم همیشه  در صحنه با اتحاد و همبستگی خود نقشه های شوم دشمنان را نقش بر اب کردند .

وی در خصوص خدمات فرماندار سابق ماکو گفت : شاهین علیزاده طی ۵۶ ماه خدمتگذاری خالصانه در پست فرماندار شهرستان ماکو و همچنین در شهرهای مختلف با پستهای مختلف منشأ خدمات زیادی برای انقلاب بوده  لذا بنا به پیشنهاد استانداری آذربایجان غربی به وی پیشنهاد سمت فرماندار شهر دیگر داده شد اما بنا به درخواست خود ایشان ، در ستاد استانداری مشغول به همکاری خواهند شد .

وی همچنین در تشریح ویژگی های فرماندار جدید شهرستان گفت: آقای عباسی توانمندی خاصی در مدیریت دارند و از همکاران وزارت کشور می باشند که امروز در خدمتگذاری مردم معرفی می شوند .

در ادامه این برنامه از زحمات 56 ماهه شاهین علیزاده با اهدای لوح تجلیل به عمل امده و حسین عباسی به عنوان فرماندار جدید ماکو منصوب شد .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7390
  • ارسال توسط :
  • 2259 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آیین تکریم و معارفه فرماندار ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.