افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
21

بعد از قلم علما خون شهدا می باشد که بر جامعه بیداری، بصیرت و آگاهی میدهد

  • کد خبر : 8665
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۱۵
بعد از قلم علما خون شهدا می باشد که بر جامعه بیداری، بصیرت و آگاهی میدهد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت : عزت و اقتدار امروز در نظام جمهوری اسلامی از آن مردم است ، تفکر شهید تفکر ایات خداوند می باشد لذا بعد از قلم علما این خون شهدا است که به جامعه بیداری ، خط بصیرت و آگاهی میدهد .

به گزارش مرزداران ؛ یادواره شهدا به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در مسجد باب الحوائج ماکو برگزار شد .

در این برنامه حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو با تلنگری به مسئولین گفت : آیا این جایگاه برای شهید مناسب است که هیچ برنامه ای برای بزرگداشت شهدا نباشد ؟؟؟ لذا من تقدیر و تشکر میکنم از حضور شما عزیزان تقدیر و تشکر میکنم از این حضور خود جوش انقلابی شما که با حضور خود یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشتید .

وی افزود : برنامه های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید به صورت خود جوش برگزار گردد و منتظر برگزاری مراسمات دولتی نباشیم چرا که گرامیداشت یاد و خاطره شهید کمترین کار در مقابل رشادت های و جانفشانی های این فرزندان انقلاب می باشد .

وی مردم را خواص در خط مقدم نظام بعد از شهید عنوان کرده و گفت : ما در دهه پنجم انقلاب قدم گذاشته ایم شهدا در دهه اول و دوم نقش خود را به صورت اعلا ایفا کردند؛ در این دهه وظیفه ما ادامه دادن راه آنها میباشد لذا در چهل سال دوم باید روحیه انقلابی گری و بیزاری از دشمنان را ادامه دهیم و استراتژی آن این است که امام راحل فرمود خون بر شمشیر پیروز است پس پیروزی و ظفر نزدیک است .

باقرلو تفکر شهید را تفکر آیات خداوند خوانده و گفت : عزت و اقتدار امروز در نظام جمهوری اسلامی از آن مردم است لذا بعد از قلم علما این خون شهدا است که به جامعه بیداری ، خط بصیرت و آگاهی میدهد .

وی تاکید داشت : اگر امروز قدرت داریم منشا آن خون شهدا و ایثار مردم است و پیروزی در عرصه های تهدید زا بدون مقاومت امکان پذیر نیست .

فرمانده سپاه ماکو ضمن تبریک سال 98 ، این سال را سال سرنوشت ساز خوانده و گفت : اشتباه گذشته را تکرار نکنیم لذا افرادی را برای راس قدرت انتخاب کنید از خدا بترسد و محرومیت زدا باشد لذا با حزب بازی بر سر مردم کلاه نگذارید به فکر مردم باشید چرا که فساد در کشور افزایش پیدا کرده و مردم مشکل اقتصادی و معیشتی دارند پس مبادا خون شهدا با عمل نادرست فرش زیر پا قرار گیرد .

وی خاطر نشان ساخت : این ایران بود که به دنیا بیداری اسلامی را ارائه داد تاریخ را بررسی کنید مهم ترین دانشمندان دنیا از ایران میباشد لذا در گام دوم انقلاب به وعده الهی اسرائیل محو و آمریکا به زوال خواهد رفت .

باقرلو با اشاره به هجمه دشمنان و تلاش انها برای تضعبف انقلاب گفت : هرکس ادعا دارد سایه جنگ با برجام از منطقه میرود سخت در اشتباه می باشد سایه جنگ با بصیرت ، دشمن شناسی از بین می رود نه با کاغذ بازی و مقاله نویسی ؛ باید توجه داشته باشیم که دشمن ما نادان است لذا اگر جهاد در راه اسلام نداشته باشیم ، اگر بصیرت نداشته باشیم پیروز نخواهیم شد .

فرمانده سپاه ماکو با بیان اینکه خون شهدا نافذ در تمام دنیا می باشد گفت : شهدا اگر دشمنان خود را نمیشناختند شهید نمیشدند لذا شهدا به این دلیل نافذ شدند چون امام راحل جهاد اکبر را مطرح کرد و مهر مادری ، علاقه بین خانواده و تعلقات دنیوی هم نتوانست بر شهدا نفوذ کند و آنها جان خود را در راه اسلام و این انقلاب فدا کردند .

باقرلو روح اسلام را روح انقلاب ، روح انقلاب را روح شهید ، روح شهید را روح دین عنوان کرده و خاطر نشان ساخت : زمانی پز روشنفکری در جامعه فراگیر شد و جوانان ادعا داشتند ما الگویی برای ادامه راه خود نداریم ؛ سوالی که در این خصوص مطرح میشود این است که اگر شما خون شهدا را ندیدید آیا حضرت علی اکبر را هم ندیدید؟!!حضرت رقیه را هم ندیدید؟!! امام حسین (ع) و شهیدانش را هم ندیدید ؟!! شهدا و در راس آنها سید الشهداء و شهیدانش بهترین الگو برای تمام مسلمانان جهان می باشد .

وی در ادامه با اشاره به محرومیت زدایی در سطح شهرستان گفت : صندوق قرض الحسنه محلات تشکیل دهید شهدا نمود فرهنگی اقتصادی و سیاسی به این جامعه بخشیده اند لذا از این ها حفاظت کنیم .

وی در خطاب به مسئولین تاکید داشت : انتظار از جامعه مسلمان این است که در روز شهدا ، شهدا را تکریم کنیم نه اینکه همچون تعدادی قصد اجرای کنسرت داشته باشند

فرمانده سپاه ماکو در پایان گفت : تعدادی از مردم میگویند ادارات برنامه برای بزرگداشت شهدا برگزار کنند مگر شهدا از طرف ادارات به جبهه ها اعزام شده بودند ؟ مردم باید به صورت خودجوش و در کنار انها مسئولین یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارند .

لازم به ذکر میباشد در این برنامه محمد امین اسماعیل زاده مداح اهلبین عصمت و طهارت در مدح شهدا مدیحه سرایی کرد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=8665
  • ارسال توسط :
  • 1336 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بعد از قلم علما خون شهدا می باشد که بر جامعه بیداری، بصیرت و آگاهی میدهد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.