افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
20

شهرداری ها به ساخت و ساز های غیر اصولی با جدیت رسیدگی کنند

  • کد خبر : 9181
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۵:۰۳
شهرداری ها به ساخت و ساز های غیر اصولی با جدیت رسیدگی کنند

فرماندار ماکو در جلسه شورای اداری گفت : باید شهرداری ها به ساخت و ساز های غیر اصولی با جدیت رسیدگی کنند چرا که سیلاب های اخیر یک هشدار باش مهم برا ما بود البته نباید به بحث سیل محدود بود .

به گزارش مرزداران ؛اولین جلسه شورای اداریشهرستان ماکو در سال 98 با حضور نماینده ماکو و مسئولین شهرستانی در فرمانداری ماکو برگزار شد .

در این برنامه عین اله شریف پور نماینده شهرستانهای ماکو ، شوط ، پلدشت و چالدران در مجلس گفت : با تولید اشتغال معضلات اجتماعی کاهش ، آرامش  و عدالت رواج میابد .

وی با اشاره به روز معلم گفت : معلمین نماد استعدادی که قلم و زبان و گفتارش در جامعه تاثیر گذار است ، می باشند .

نماینده ماکو با اشاره به خلاصه گزارشی از عملکرد دوره نمایندگی خود گفت : سه سال در زمان نمایندگی بنده 155 روستا که گاز رسانی به آنها امکان پذیر نبود ؛ امروز130 میلاد تومان اعتبار گاز رسانی به روستاهای محروم اختصاص داده شده  که در تلاش هستیم محقق شود .

25 واحد در امسال خانه ورزش اختصاص و 20 زمین چمن احداث و سالن سقف کوتاه در ماکو و چالدران احداث شده است .

و از کلنگ زنی گاز رسانی به 155 روستا با حضور معاون اول رییس خبر داده و گفت : انشاالله شنبه  کلنگ زنی گازرسانی به 155 روستا محروم با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام خواهد شد .

 

در ادامه فرماندار شهرستان ماکو  ضمن تقدیر و تشکر و خیر مقدم گفت : انشاالله سالی با مدیریت و پر خیر و برکت داشته باشیم .

حسین عباسی با اشاره به میزان بارش های اخیر گفت : در سال 96 سی و پنج متر مکعب آب ذخیره سازی شده بود اما در سال 97 نیز 91 متر مکعب آب ذخیره سازی شد اما تلخی هایی در این سال وجود داشت که سیل باعث خسارت های به هموطنان عزیز شد درست است دچار مشکلات ملی شدیم و هموطنان جان خود را از دست دادند اما این اتفاق باعث یک انسجام ملی شد .

فرمانده ماکو با اشاره به اقدام رییس جمهور احمق امریکا گفت : ترامپ نادان با تروریست نامیدن سپاه باعث یک اتحاد عظیم شد چرا که خداوند اگر بخواهد یک فرد، یک نهاد، یا یک ارگان نظامی را عزیز کند عزیز خواهد شد عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد .

وی با اشاره به شعار امسال گفت : قدر ملت خود را بدانیم سال 98 به عنوان سال رونق اقتصادی است با اینکه دشمن در تلاش است تا ایران عزیز نتواند پیشرفت کند اما ما روی پای خود خواهیم ایستاده ایم این بدان معنی نیست که با هیچ جا ارتباطی نخواهیم داشت بلکه با تمام دنیا هم در ارتباط خواهیم بود اما حیله دشمنان را با همکاری و اتحاد همدیگر برملا خواهیم کرد لذا باید با الگو گیری از روز معلم که شغل انبیا را دارند درس آزادگی و جوانمردی می آموزیم .

وی با اشاره به روز کارگر گفت : چرخ اقتصاد کشور را دستان توانمند کارگرها می چرخاند.

عباسی تصریح داشت : روز شورا به عنوان نماد دموکراسی است که تشکر میکنیم شورا های ما در کنار مردم هستند .

فرماندار ماکو در خطاب به شهرداران و شورا های شهرهای ماکو و بازرگان گفت: بحث زیبایی شهرستان ماکو زیبنده و شایسته مردم این شهر نیست.

وی بر لزوم شناسایی نقاط حادثه خیز همچون دره دانالو و انسور درسی که امروز ماکو را با حادثه سیل تهدید میکند تاکید کرد و تصریح نمود: طی حضور رئیس کل گمرکات کشور و بازدید از نقاط مرزی و گمرکات منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو بر بازگشایی بازارچه ساری سو تاکید شد.

عباسی گفت: این بازارچه با حضور مسئولین بلند رتبه دو کشور ایران و ترکیه در راستای ساماندهی گمرک بازرگان که به عنوان پیشانی نظام است بازگشایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ساخت و ساز های غیر اصولی  باید مورد توجه شهرداری ها باشند گفت : باید شهرداری ها به ساخت و ساز های غیر اصولی با جدیت رسیدگی کنند چرا که سیلاب های اخیر یک هشدار باش مهم برا ما بود البته نباید به بحث سیل محدود بود .

رئیس شورای تامین شهرستان گفت : شهرداری ها به پروژه های  درآمد های پایدار توجه کنند چرا که 1 میلیون راس دام زنده از مرز بازرگان وارد خواهد شد اگه کشتار گاه صنعتی داشتیم میتوانستیم جذب سرمایه کنیم .

 

رئیس شورای تامین شهرستان در پایان گفت: ورودی شهرها و روستاها از وضعیت مناسب برخوردار نیستند و زبانه ها و نخاله های ساختمانی سیمای روستا ها و شهر ها را مخدوش کرده است لازم است به این معضل رسیدگی شود.

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=9181
  • ارسال توسط :
  • 1374 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شهرداری ها به ساخت و ساز های غیر اصولی با جدیت رسیدگی کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.