افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
18

تزکیه روح، در راستای تعلیم و تربیت و دستیابی به کمال انسانی در دستور کار معلمین قرارگیرد

  • کد خبر : 9238
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۳۴
تزکیه روح، در راستای تعلیم و تربیت و دستیابی به کمال انسانی در دستور کار معلمین قرارگیرد

امام جمعه ماکو در نشستی با فرمانده سپاه ماکو و مسئولین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی گفت : تاثیرگذاری معلمان به حدی است که میتوانند عقیده جامعه را متحول سازند.

به گزارش مرزداران ؛  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در نشستی با فرمانده سپاه و مسئولین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی گفت: اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله مطهری میتواند در آشنایی با آرمانهای انقلاب مارا یاری کند.

امام جمعه ماکو تاکید داشت : تاثیرگذاری معلمان به حدی است که میتوانند عقیده جامعه را متحول سازند از این رو  پیغمبران الهی بهترین معلمین زمان بودند.

وی خاطر نشان ساخت : سپاه متولد شده دوران انقلاب است و نه اصلاح شده نیروی مسلح دوران گذشته ؛ لذا ماموریتی که سپاه برعهده دارد در کنار نظامی بودن، حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب است لذا ترویج اصل عقیده و سیاست از سوی این نهاد انقلابی بیشتر انتظار میرود.

همچنین سرهنگ سید مهدی غفاری فرمانده سپاه ماکو در این دیدار استاد شهید مطهری را نماد استقامت در برابر زورگویی های دشمنان یاد کرد و گفت: سپاهیان نیز با الگوگیری از وی تا به حال با صلابت ایستاده است.

فرمانده سپاه ماکو گفت : انقلاب بر پایه اسلام نام محمدی پی ریزی شده است لذا همچنان که در اول انقلاب سپاه بر اساس معنویات استوار بود امروز نیز از این اصل پیروی میکند.

وی در پایان گفت : زیرپایه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره را نظام آموزش و پرورش می باشد لذا این هفته فرصتی است که ضمن گرامی داشت مقام معلم به اهداف والای انقلاب اسلامی نیز پرداخته شود.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=9238
  • ارسال توسط :
  • 1437 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تزکیه روح، در راستای تعلیم و تربیت و دستیابی به کمال انسانی در دستور کار معلمین قرارگیرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.