افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
16

بنای نظام بر اساس وحدت اسلامی می باشد

  • کد خبر : 9260
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
بنای نظام بر اساس وحدت اسلامی می باشد

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی گفت : امروز نظام ما نظام دینی ، عقیدتی و فرهنگی است و مهمترین رسالت بر دوش معلمین می باشد چرا که باید هم خود را تربیت و هم امت اسلامی را در مقابل تهاجمات دشمن تربیت کنند .

به گزارش مرزداران ؛ همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در سالن 9 دی سپاه ماکو با حضور مسئولین و بسیجیان و معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی  برگزار شد .

در این مراسم در ابتدا حجت الاسلام کاظمی مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو ضمن خیر مقدم و تبریک هفته عقیدتی سیاسی  استاد مطهری را الگوی سبک زندگی اسلامی دانست .

در ادامه معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی حجت الاسلام طاهری طاهری ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و فرا رسیدن ماه رمضان به روایتی از پیامبر اکرم در خصوص ماه مبارک رمضان اشاره کرده و گفت : خداوند بندگان خود را به این مهمانی خداوند دعوت می کند .

وی این ماه را بهترین ماه برای تزکیه نفس دانست و تصریح داشت : این ماه ، ماه مهمانی خدا و ماه استغفار می باشد .

وی هفته معلم را هفته نیکو عنوان کرده و گفت : این عزیزان راه انبیا الهی را دنبال کرده اند لذا شهید مطهری معلم والا مقامی بود که اثارات و خدمات وی ماندگار می باشد  .

وی با اشاره  به نکته ای در خصوص مبحث عقیدتی و سیاسی گفت : امروز نظام ما نظام دینی ، عقیدتی و فرهنگی است و مهمترین رسالت بر دوش معلمین می باشد که این قشر فرهیخته مهم ترین رسالت را دارند که هم خود را تربیت و هم امت اسلامی را در مقابل تهاجمات دشمن تربیت  کنند .

حجت الاسلام طاهری با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص هدف دشمنان گفت : دشمن با تمام وجود و با بسیج کردن همه هواداران خود در تمام ابعاد مختلف عقیدتی سیاسی و اجتماعی و اقتصادی در فضای حقیقی و مجازی هدف به هرج و مرج کشیدن مملکت و تضعیف انقلاب را دارد لذا این بصیرت دهی امت است که باعث نجات می شود اگر امروز بصیرت نداشته باشیم به مشکلات زمان صدر اسلام دچار خواهیم شد .

وی با اشاره به عدم بصیرت کافی در بین مسلمانان گفت : اگر بصیرت کامل بود ، این شرایطی که الان در مملکت دچار هستیم و مسلمان ها را نسبت به هم تحریک میکنند ؛ وجود نداشت و در کشور های اسلامی ، مسلمان به دست مسلمان کشته نمیشد ؛  لذا باید توجه داشته باشیم امروز تروریست و صهیونیست ظاهرا مسلمان بوده و ندای الله اکبر  سر می دهند اما اینها مسلمان نیستند فقط قصد تخریب و تضعیف اسلام را دارند چرا که اسلام هیچگاه به برادر کشی و اختلاف افکنی  توصیه نکرده است .

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت : الان مشکلات تحریم ، اقتصاد و گرانی شرایطی را پیش آورده است که مردم و زندگی معیشتی آنها را دچار مشکل کرده است ؛ دشمنان از اول انقلاب دشمن با ترور و تهدید و فتنه ها و تحریم ها و قومیت گرایی و اختلاف بین قومیت ها و جنگ تحمیلی سعی در تضعیف انقلاب دارند در حالی که این انقلاب بیش از پیش تقویت میابد .

وی با بیان اینکه تحریم ها باعث پیشرفت در صنایع نظامی و موشکی کشور شده است گفت : اوج تحریم اگر در تمامی ابعاد در نظر بگیریم و شدید ترین تحریم ها در صنایع دفاعی و نظامی بوده است اما امروز کشور ما صنایع موشکی و پهپاد و نظامی  بیشترین پیشرفت را داشته است .

حجت الاسلام طاهری ولایت فقیه را اساس مملکت عنوان کرده و تاکید داشت  : ما نباید از آیات الهی غافل شویم خداوند می فرماید” إن تنصر الله ینصرکم ” لذا اگر باور بر وعده های الهی داشته باشیم  باید بدانیم که نقطه قوت این مملکت وجود ولایت فقیه می باشد چرا که ولایت فقیه اساس مملکت می باشد .

وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد روحیه جهاد را در جوان انقلابی تضعیف کند گفت : درست است که بیشترین تحریم در زمینه صنایع دفاعی و نظامی بوده است اما چون جوانان با روحیه انقلابی و جهادی فعالیت میکنند هر روز بیش از پیش شاهد پیشرفت در زمینه موشکی و نظامی هستیم .

وی از دیگر اهداف دشمنان اختلاف افکنی بین شیعه و سنی عنوان کرده و اظهار داشت : بنای نظام بر اساس وحدت اسلامی می باشد لذا باید توجه کنیم دشمن هر کجا بیشتر به ما فشار آورده است ما در آنجا بیشتر پیشرفت کرده ایم  پش نباید وحدت خود را از دست بدهیم .

وی با اشاره به چند توصیه مقام معظم رهبری گفت :  ما سفارت اسرائیل  و لانه جاسوسی آمریکا را تعطیل کردیم این چالش و دغدغه برای آمریکا در گذشته بود امروز چالش این است که ایران درست در نزدیکی مرز اسرائیل پایگاه نظامی دارد منطقه را حمایت می کند و افتخاراتی که سردار سلیمانی برای ایران و اسلام به ارمغان آورد طبیعی است که آمریکا و اسرائیل ناراحت میکند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=9260
  • ارسال توسط :
  • 1191 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بنای نظام بر اساس وحدت اسلامی می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.