افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

پیام تسلیت فرمانده سپاه ماکو به مناسبت شهادت ستوانیکم پاسدار ابراهیم اخوند زاده

  • کد خبر : 9541
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
پیام تسلیت فرمانده سپاه ماکو به مناسبت شهادت ستوانیکم پاسدار ابراهیم اخوند زاده

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو  در پیامی شهادت ستوان یکم پاسدار شهید ابراهیم اخوند زاده جمیع نیروی سپاه پایداران انقلاب اسلامی چالدران را تسلیت گفت .

به گزارش مرزداران ؛ سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو  در پیامی شهادت ستوان یکم پاسدار شهید ابراهیم اخوند زاده جمیع نیروی سپاه پایداران انقلاب اسلامی چالدران را تسلیت گفت .

متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم رب الشهدا

شهادت هنر مردان خداست؛

شهدا نماد ایثارو فداکاری اند و نزد پرروردگار متعال بالاترین درجات را داشته و روزی می خورند.

دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون جوان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم کرده بود .

در درگیری اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان چالدران با اشرار مسلح ومعاند در حوالی روستای سگریک این شهرستان با جان فشانی و رشادت رزمندگان مومن و متدین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، این گروه تروریستی متلاشی و در این درگیری مسلحانه ستوانیکم پاسدار ابراهیم آخوندزاده از پاسداران جان بر کف سپاه پاسداران شهرستان چالدران به درجه رفیع شهادت نائل آمد، لذا اینجانب به عنوان سرباز وطن بر خود وظیفه می دانم  شهادت این عزیز را به محضر مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور و با بصیرت  شهرستان چالدران و خانواده معظم‌ این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهید رحمت واسعه مسئلت نمایم .

بی شک جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه توطئه‌های دشمنان در اوج امنیت و اقتدار به مسیر و اهداف خود که مسیر و اهداف شهدا می باشد به کوری چشم دشمنان ادامه خواهد داد .

 

سید مهدی غفاری

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=9541
  • ارسال توسط :
  • 2065 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیام تسلیت فرمانده سپاه ماکو به مناسبت شهادت ستوانیکم پاسدار ابراهیم اخوند زاده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.