گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری
ساعت : ۱۹:۱۶
شناسه : 9619
تاریخ : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
راهپیمایی روز جهانی قدس راهپیمایی روز جهانی قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس به حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور پرشور و انقلابی مردم شهید پرور ماکو و حضور پررنگ مسئولین در شهرستان ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ راهپیمایی روز جهانی قدس به حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور پرشور و انقلابی مردم شهید پرور ماکو و حضور پررنگ مسئولین در شهرستان ماکو برگزار شد .

در این راهیپیمایی مردم فاصله بین خیابان امام (مقابل بانک انصار ) تا مسجد جامع را با شعار های مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل راهپیمایی کردند .

در این برنامه حجت الاسلام ابراهیمی رییس اداره تبلیغ اسلامی شهرستان ماکو به عنوان سخنران اصلی راهپیمایی روز قدس گفت : امام راحل در باره روز قدس فرمودند: روز قدس فقط روز فلسطین نیست ،روز اسلام است . روز قدس یک روز جهانی می باشد و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد .
وی افزود :این روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است .
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت : روز قدس یک روز به معنای حقیقی کلمه بین المللی اسلامی است .
وی تصریح داشت :روز قدس را باید روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین المللی و مذاهب اسلامی دانست.

حجت الاسلام رضا ابراهیمی با اشاره به تلاش‌های دشمنان گفت :متاسفانه در سال‌های اخیر توطئه استکبار جهانی و صهیونیست‌ها در به فراموشی کشاندن موضوع فلسطین با نابخردی و خیانت برخی حکام مرتجع کشورهای عربی و اسلامی تا حدودی محقق شده است .

وی رژیم سعودی را سردمدار تلاش برای به فراموشی کشاندن موضوع فلسطین نامیده و گفت :رژیمی که داعیه دار رهبری امت اسلام است اما به جای مقابله با دشمنان اصلی امت اسلام یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا و رفع آلام مسلمانان فلسطینی بمب خوشه ای بر سر مردم مظلوم یمن می ریزد و یا به ائتلاف سازی برای تحت فشار قراردادن سایر ملل مسلمان مبادرت می ورزد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری گفت :مقام معظم رهبری پیرامون تلاش ها برای فراموشی کشاندن موضوع فلسطین می فرمایند :سالهای متمادی است که سعی می شود مسئله فراموش گردد روز جهانی قدس درست تیری است به قلب این توطئه با حرکتی برای خنثی کردن توطئه خباثت آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده‌اند تا به کلی مسئله فلسطین ها به دست فراموشی بسپارند.

حجت الاسلام ابراهیمی روز قدس را پشتوانه امنیت کشور عنوان کرد و گفت: این را همه آحاد مردم عزیز ما بدانند یک نفری که روز قدس به خیابان می آید به سهم خود در امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلاب کمک می کند
روز قدس را روز بزرگ و مهم است که این روز به یک روز جهانی و یک فرهنگ تبدیل شده است.

وی خاطر نشان ساخت :فرهنگ قدس و فرهنگ فلسطین و همچنین فرهنگ اصول و ارزش ها می باشد و این فرهنگ در میان نسل کنونی در جهان اسلام ریشه دوانده است.

وی بیان داشت: اهمیت روز جهانی قدس امسال یک مسئله بسیار مهم هفته است و آن چیزی نیست جز معامله قرن ما امروز در حال مبارزه علیه طرح موسوم به معامله قرن هستیم روز قدس روزی است که ما در آن اعلام می‌کنیم که معامله قرن رو به فروپاشی و اضمحلال است

وی تأکید داشت: که صراحتا به دولت آمریکا به عنوان متولی معامله قرن اعلام می‌کنیم که این طرح شوم نمی‌تواند برای رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطینیان مشروعیت به ارمغان آورد.

وی در پایان گفت: آمریکایی‌ها و متحدان آنها باید بدانند قدس متعلق به فلسطین بوده و برای آنها باقی خواهد ماند و آنچه حائز اهمیت می باشد مسئله است که طرح مشترک آمریکا و هم‌پیمانان وی برای ایجاد (ضمانت بقا )برای رژیم صهیونیستی نیز همانند سایر طرح های آنها با شکست مواجه خواهد شد.
ان شاء الله
الا ان وعد الله حق