گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری
ساعت : ۱۷:۱۵
شناسه : 9669
تاریخ : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
مردم نباید تحت‌تاثیر فرهنگ شوم غرب متحول شوند مردم نباید تحت‌تاثیر فرهنگ شوم غرب متحول شوند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو گفت : امروزه پایبندی به ارزش‌های اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی بیش از پیش احساس می‌شود لذا مردم نباید تحت‌تاثیر فرهنگ شوم غرب متحول شوند .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی با حضور مسئولین شهرستانی و حضور پر شور مردم در مسجد جامع ماکو برگزار شد .

در این برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کاظمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو گفت: امروزه پایبندی به ارزش‌های اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی بیش از پیش احساس می‌شود لذا مردم نباید تحت‌تاثیر فرهنگ شوم غرب متحول شوند .

وی افزود : وجود امام خمینی(ره)، سرتاسر قرآنی بود و در نتیجه تک‌تک فرامین ایشان نیز مملو از عطر کلام الهی بودند.

وی خاطر نشان ساخت : غرب همواره سعی دارد فرهنگ ناشایست خود را که همچون سم است، به کشورهای درحال‌توسعه تزریق کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظمی با اشاره به اینکه مردم‌محور بودن و جمهوری اسلامی بودن انقلاب ایران از ابتدا تا به امروز الگویی برای مردم جهان است، تاکید داشت : مسئولینی که به نام نظام‌ و اسلام بر سر سفره این انقلاب نشسته و به منافع خود فکر می‌کنند‌، آگاه باشند که روز به روز از خط اسلام دور می‌شوند و هم در این دنیا و هم در آخرت، تاوان اعمال خود را پس خواهند داد.

وی با اشاره به تجربه برجام گفت : مذاکرات برجام، تجربه‌ای برای مسئولین و مردم بود که مشاهده کردیم این تجربه در جهت چاره‌سازی مشکلات گام برنداشت و تکرار آن اشتباهی بزرگ است.

وی بیان داشت : مبنای ارزشی دیگر انقلاب ایران اعتماد به تکامل، پیشرفت و تحول با سپردن کار به کاردانان جوان می باشد لذا سبک زندگی باید اسلامی باشد، یعنی باید همواره از خط ولایت فقیه حمایت کرد و درصدد ترویج آن بود .

وی با اشاره به معنای روحیه انقلابی گفت : روحیه انقلابی به‌معنای دستیابی و پایبندی به استقلال داخلی و بین‌المللی و حفظ و صیانت از آن است.

وی در پایان با اشاره به شعارهای سال گفت : شعارهای سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‌شود، راهبرد و خط و مشی زندگی است که باید همواره از سوی مردم و مسئولین پیگیری شود.

در ادامه این برنامه داوود ابراهیم زاده مداح اهلبیت عصمت و طهارت مدیحه سرایی و روضه خوانی کرد .

در پایان به قید قرعه به بیست نفر از کسانی که پاسخ صحیح به مسابقه فرهنگی دادند هدیه اهدا شد .