گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری
ساعت : ۱۹:۵۶
شناسه : 10059
تاریخ : ۲۴ تیر ۱۳۹۸
آغاز ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان غربی/ فرمانده سپاه شهداء خواستار ورود جدی رسانه‌ها در حوزه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی شد آغاز ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان غربی/ فرمانده سپاه شهداء خواستار ورود جدی رسانه‌ها در حوزه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی شد

صبح امروز مراحل ساخت یک هزار واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه و بهزیستی در آذربایجان‌غربی آغاز شد.

به گزارش مرزداران؛ صبح امروز مراحل ساخت یک هزار واحد مسکن مددجویی ویژه جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی در سراسر آذربایجان‌غربی آغاز شد.

مراسم کلنگ‌زنی نمادین یک باب از این واحدهای مددجویی با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، مدیرکل بهزیستی استان، جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه و نیز معاون مردمیاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در روستای آیدنلو برگزار شد.

در این مراسم، سردار «حبیب شهسواری» در سخنانی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه میان سپاه و بهزیستی در راستای ساخت واحدهای مسکن مددجویی ویژه مددجویان بهزیستی، اظهار داشت: بر اساس قرارداد منعقده، یک هزار واحد مسکن مددجویی با کمک‌های مالی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و با فعالیت نیروهای سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در سراسر این استان ساخته می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با اشاره به مامویت اصلی سپاه در خصوص تامین و ارتقای امنیت پایدار در منطقه، گفت: ما در کنار این ماموریت، وظیفه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری را نیز به مرحله اجرا درمی‌آوریم که ساخت مساکن مددجویی یکی از محورهای این ماموریت محسوب می‌شود.

وی، ادامه داد: ورود به عرصه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری را وظیفه ذاتی نیروهای انقلابی می‌دانیم و بر همین اساس توافق‌نامه‌هایی با بهزیستی و کمیته امداد امضا کرده‌ایم.

سردار شهسواری، از تامین جهیزیه برای ۵۰۰ نوعروس نیازمند در سطح استان از محل اعتبارات قرارگاه حمزه(ع) نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام نیز در راستای محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

وی، در ادامه ضمن درخواست از رسانه‌ها به منظور ورود به عرصه تبلیغ چنین اقدامات خیریه، خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی باید در میان مردم بازخورد کافی داشته باشد و رسانه‌ها به عنوان حلقه ارتباطی میان مردم و مسئولان نقش اساسی و مهمی در این زمینه دارند.

انتهای پیام/