افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
32

پیام تسلیت فرمانده سپاه ماکو به مناسبت شهادت سروان ناصر مهدیزاده و سروان ناصر سروری

  • کد خبر : 10257
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
پیام تسلیت فرمانده سپاه ماکو به مناسبت شهادت سروان ناصر مهدیزاده و سروان ناصر سروری

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در پیامی شهادت سروان پاسدار ناصر مهدیزاده و سروان پاسدار ناصر سروری جمیع نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو را تسلیت گفت .

به گزارش مرزداران ؛سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در پیامی شهادت سروان پاسدار ناصر مهدیزاده و سروان پاسدار ناصر سروری جمیع نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو را تسلیت گفت .

متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم رب الشهدا و صدیقین

ایجاد آرامش و اطمینان روحی و تأمین سلامت جامعه، مرهون همت بلند و تلاش‌های صادقانه افرادی است که با تمام توان و تلاش بی‌وقفه، زمینه آسایش همنوعان خویش را فراهم می‌نمایند. بی‌تردید شهید ناصر مهدیزاده و شهید ناصر سروری که در راه انجام وظیفه و خدمت به نظام مقدس جمهوی اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل گشتند ، از جمله این عزیزان می باشد.

بی شک جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه توطئه‌های دشمنان در اوج امنیت و اقتدار به مسیر و اهداف خود که مسیر و اهداف شهدا می باشد به کوری چشم دشمنان ادامه خواهد داد و این امر بدست نیامده مگر با خون پاک شهدا و ایثار گری‌های مردم متدین و با بصیرت ایران اسلامی .

اینجانب بر خود وظیفه می دانم شهادت دو تن از بهترین یاران دین خدا و حافظان امنیت کشور و منطقه را به محضر آقا امام زمان (عج) و حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)  و خانواده‌ها و بازماندگان این شهیدان و به خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفته و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهدای عزیز از خداوند متعال مسألت میکنم.

سید مهدی غفاری

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=10257
  • ارسال توسط :
  • 1635 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیام تسلیت فرمانده سپاه ماکو به مناسبت شهادت سروان ناصر مهدیزاده و سروان ناصر سروری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.