افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
24

خبرنگاران دیده بانان تیز بین و سربازان خط مقدم جبهه تبلیغی و رسانه ای هستند

  • کد خبر : 10268
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
خبرنگاران دیده بانان تیز بین و سربازان خط مقدم جبهه تبلیغی و رسانه ای هستند

امام جمعه شهرستان ماکو به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی و روز خبرنگار با با اصحاب رسانه ماکو دیدار کرد .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو در دیدار با اصحاب رسانه به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی و روز خبرنگار گفت : هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی،”روز خبرنگار” نامیده شده است، یادآور مجاهدت های زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ ” آگاهی بخشی” را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

وی افزود : خبرنگاران متعهد با سلاح قلم، نقش مهمی در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی دارند و امروز در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، خبرنگاران دیده بانان تیز بین و سربازان خط مقدم جبهه تبلیغی و رسانه ای هستند.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت :تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش فرهنگی رسانه ها که در انعکاس اخبار دفتر و ستاد اقامه نمازجمعه شهرستان ماکو، سعی فراوان داشتند، اعلام داشته و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم.

وی در پایان ضمن تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار گفت : امید دارم با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و مؤید باشید.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=10268
  • ارسال توسط :
  • 1240 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای خبرنگاران دیده بانان تیز بین و سربازان خط مقدم جبهه تبلیغی و رسانه ای هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.