گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری
ساعت : ۱۷:۰۹
شناسه : 10619
تاریخ : ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
پیام تبریک فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو به مناسب عید غدیر پیام تبریک فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو به مناسب عید غدیر

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در پیامی عید غدیر را تبریک گفت .

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در پیامی عید غدیر را تبریک گفت .

متن پیام به شرح یل می باشد :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

على معناى دریا در کویر است             نفوذش در عدالت بى نظیر است

من از هر کاروان این را شنیدم             مسیرعشق، قربان تا غدیراست

 

غدیر، امتداد حرکت انبیاست که به امر خداوند متعال با نبوت پیامبر عظیم الشأن اسلام، حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیه)، ادامه رسالت الهی به دستان با کفایت امامت سپرده شد تا زمین بی حجت نماند و قانون هدایت الله با قیام حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به گسترش عدل در سراسر گیتی بیانجامد.

واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

در یک کلام غدیر اقیانوسی بی کران است که سراسر هستی را پوشانده است.که آن را نمی توان بخشی از تاریخ دانست، چرا که غدیر همه تاریخ است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعید  غدیرخم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه  به عموم مسلمین تبریک و تهنیت عرض نموده  و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

 

سید مهدی غفاری

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو