گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری
ساعت : ۱۵:۳۲
شناسه : 10761
تاریخ : ۰۴ شهریور ۱۳۹۸
طرح بازسازی و آبرسانی به روستاهای قلعه جوق ، قوری بلاغ و حسو شیری طرح بازسازی و آبرسانی به روستاهای قلعه جوق ، قوری بلاغ و حسو شیری

طرح بازرسازی و ابرسانی به روستاهای قلعه جوق قوری بلاغ و حسوشیری با حضور مسئولین به مناسبت هفته دولت در روستای قلعه جوق ماکو به طور همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید .

به گزارش مرزداران ؛ طرح بازرسازی و ابرسانی به روستاهای قلعه جوق قوری بلاغ و حسوشیری با حضور مسئولین به مناسبت هفته دولت در روستای قلعه جوق ماکو به طور همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید .

از این سه طرح روستای قوری بلاغ ابرسانی و خط ابرسانی به روستای قلعه جوق و حسوشیری بازسازی گردید .

در روستای حسوشیری خط انتقال این طرح به طول 3/5 کیلومتر بوده و 27 خانوار به استعداد 102 نفر از نعمت اب شیرین برخوردار می باشند و اعتبار هزینه شده در این طرح 2540میلیون ریال از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری(فرمانداری ماکو) با مشارکت اب و فاضلاب روستایی می باشد .

در روستای قوری بلاغ اجرای شبکه داخلی به طول تقریبی 2 کیلومتر ، اجرای خط انتقال به طول تقریبی 500 متر ، تعمیر مخزن ذخیره ، احداث اتاقک کلر زنی با حصار کشی می باشد که 14 خانوار به استعداد 59 نفر از نعمت اب شیرین برخوردار خواهند بود و اعتبار هزینه شده در این طرح 1850 میلیون ریال از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری(فرمانداری ماکو) با مشارکت اب و فاضلاب روستایی می باشد .

در روستای قلعه جوق احداث مخزن 200 متر مکعبی بتنی با حصار کشی و احداث خط انتقال به طول 3/5 کبلومتر و احداث شبکه به طول 4/2 کیلومتر و استاندارد سازی انشعابات می باشد که 343 خانوار با استعداد 1543 نفر از نعمت اب شیرین برخوردار هستند و اعتبار هزینه شده در این طرح 6500میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی می باشد .