افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
23

اعزام کاروان راهیان نور خواهران به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

  • کد خبر : 10916
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
اعزام کاروان راهیان نور خواهران به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

مراسم اعزام کاروان راهیان نور خواهران به شمال غرب کشور (مناطق عملیاتی بورالان )با حضور مسئولین در مزار شهدای گمنام ماکو برگزار شد

به گزارش مرزداران ؛  مراسم اعزام کاروان راهیان نور به شمال غرب کشور(مناطق عملیاتی بورالان)  با حضور مسئولین در مزار شهدای گمنام ماکو برگزار شد.
در این برنامه سرهنگ پاسدار موسی عطاری معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت : راهیان نور شمال غرب کشور حرکتی عظیم معنوی و ماندگار می باشد .
وی افزود : راهیان نور که میراثی کهن از دوران دفاع مقدس می باشد اینک به دست ما رسیده است و ما باید همیشه قدر آن را دانسته و زنده نگه داریم لذا دشمن در صدد آن است تا فرهنگ ایثار و شهادت را بین ما کم رنگ کند چرا که می داند و واقف می باشد تنها مانعی که بر سر راه دشمن قرار دارد و نمی گذارد تا به مقاصد خود دست پیدا کند ، همین فرهنگ ایثار و شهادت می باشد که در جامعه نهادینه شده و به عنوان سدی محکم در برابر نفوذ دشمن می باشد.
 عطاری تصریح داشت :  امروز حرکت و حضور شما برای تجدید میثاق و میقات با شهدا اینکه شهدا میزبان شما عزیزان می باشند فیضی بزرگ می باشد .
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو خاطرنشان ساخت : جایی که شما می روید  محل عروج شهادت عزیزان این مرز و بوم می باشد ؛ محیطی پاک که برای وجب به وجب آن در جهت اینکه از لوث وجود دشمن پاک گردد خونها داده شده است تا اسلام و انقلاب قرآن زنده بماند لذا بر همه واجب است تا این فرهنگ را نهادینه و به نسل های آینده انتقال دهیم .
عطاری با اشاره به انتظاراتی که شهدا از ما دارند گفت:  در درجه اول انتظار شهدا از ما ولایتمداری و پشتیبانی از ولایت فقیه می باشد لذا وقتی وصیت نامه شهدا را می بینیم پشتیبانی از ولایت فقیه حرف اول را می‌زند شهدایی که جان خود را در راه اسلام و انقلاب و آرمان دادند تا کشورمان حفظ شده و جولانگاه دشمن نگردد .
وی در ادامه سخنان خود دومین انتظار شهدا از ما را دشمن شناسی عنوان کرده و گفت: دشمنی که درصدد تسخیر ذهن ما می باشد تا ما را تابع خود کند اما تا زمانی که فرهنگ شهدا ، فرهنگ ایثار و شهادت و تبعیت از رهبری در جامعه ما حاکم است انشاالله ما همیشه با اقتدار و پیروز در میدان خواهیم بود و تمامی نقشه ها و دسیسه های دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد .
 عطاری سومین خواسته شهدا را بصیرت عنوان کرده و گفت : بصیرت به عنوان قطب نما در طوفان و حوادث می تواند ما را به ساحل امن برساند و در مقابل دشمنان ناملایمات به عنوان ساحل امن و شاخص برای ما می باشد .
وی در تبیین خواسته های دیگر شهدا زهد و تقوا و عمل به تکلیف را عنوان کرده و گفت :  تقوا و عمل به تکلیف و به ویژه برای شما خواهران حفظ حجاب حرف اول را می زند که به عنوان سلاحی مستحکم در برابر دشمن می باشد که توانسته طرح‌ها و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند؛ دشمنی که در جهت این است که زینت بندگی ، عفت و حجاب را از دست بانوان بگیرد ، دشمنی که در صدد این است تا فرهنگ مبتذل غرب را جایگزین کند اما تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت  ، حجاب و عفاف ، تا زمانی که تبعیت و پیروی از شهدا ، مقام معظم رهبری داریم و تا زمانی که عمل به تکلیف، احساس وظیفه داریم دشمن نخواهد توانست به آن چیزی که می خواهد دست پیدا کند .
این کاروان در قالب 3 اتوبوس به استعداد 120 نفر مناطق عملیاتی بورالان ارسال شدند .
لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=10916
  • ارسال توسط :
  • 1703 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اعزام کاروان راهیان نور خواهران به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.