افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
22

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است

  • کد خبر : 11208
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت .

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل می باشد :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.

این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

امروزه قدرت و اقتدار ایران اسلامی درمنطقه و جهان به نقطه‌ای رسیده است که استراتژیست‌های بزرگ، جمهوری اسلامی ایران را مهمترین بازیگر بین المللی قلمداد می‌کنند و بر این باورند که هیچ منازعه و مناقشه‌ای در منطقه بدون حضور ایران حل نخواهد شد.

بدون شک باید این موفقیت‌های مهم و دستیابی به فناوری‌های نوین و انرژی‌های نو و سرعت بخشی برای رسیدن به قله‌های رفیع علمی در همه بخش‌ها را مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های غیور مردان و شیرزنانی دانست که اعتلای ایران اسلامی را در سر می‌پرورانند و در این راه از جان و مال و هستی خود گذشتند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای “مدظله العالی” و خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی،بخصوص مردم شهید پرور ماکو  ؛ یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم .

 

سید مهدی غفاری

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11208
  • ارسال توسط :
  • 1098 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.