افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
27

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو

  • کد خبر : 11151
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور پرشور بسیجیان و مسئولین و جانبازان ، ایثار گران و رزمندگان و خانواده شهدا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور پرشور بسیجیان و مسئولین و جانبازان ، ایثار گران و رزمندگان و خانواده شهدا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو برگزار شد .

در این برنامه پس از برگزاری آیین احترام نظامی و احترام به مقام شامخ شهدا اعضای شورای تامین از میدان بازدید کرده و سپس پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد .

در ادامه این برنامه سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری ضمن خیر مقدم از حضور بسیجیان ، جانبازان ، ایثارگران ، رزمندگان و خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر نمود .

سپس حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو به عنوان سخنران برنامه گفت : خداوند متعال شهادت را بالاترین درجه برای بندگان خاص خود قرار داده است که بعد از آن درجه ای وجود ندارد .

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به این مسئله که از خود گذشتگی و غیرت شهیدان است که نظام اسلامی را بیمه کرده است،خاطر نشان ساخت :  جنگ تحمیلی در واقع جنگ با تمام قدرت های دنیا بود که در تاریخ ایران بی سابقه بوده ولی با استقامت در مقابل استکبار جهانی به دنیا ثابت شد که اگر ملتی با قدرت ایمان و ایثارگری و شهادت طلبی دفاع کند میتوانند ابرقدرت ها را نیز به زانو درآورند .

در ادامه این برنامه از تعدادی از بسیجیان که لیاقت و شایستگی و شجاعت خود را در انجام ماموریت های مهم و ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو نشان داده بودن با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل امد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11151
  • ارسال توسط :
  • 1734 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.