افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد وشهادت ماکو

  • کد خبر : 11511
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد وشهادت ماکو

همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد وشهادت ماکو با حضور جانشین قرارگاه حمزه سید الشهداء و مسئولین و با حضور پیشکسوتان و بازنشتگان ، ایثارگران ، ازادگان سپاه ، ناجا و ارتش در مسجد علی بن ابیطالب ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ، همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد وشهادت ماکو با حضور سرتیپ دوم پاسدار سردار ارجمندی فر جانشین قرارگاه حمزه سید الشهداء و مسئولین و با حضور پیشکسوتان و بازنشتگان ، ایثارگران ، ازادگان سپاه ، ناجا و ارتش در مسجد علی بن ابیطالب ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدای این برنامه سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو ضمن خیرمقدم هفته دفاع مقدس را تبریک گفته ایثارگران و پیشکسوتان را مردان خستگی ناپذیر عنوان کرد و گفت : پایه های این انقلاب با همت شما بزرگ مردان و با خون شهیدان استوار گردیده است .

در ادامه حسین عباسی فرماندار شهرستان ماکو گفت : ما در روزهای سخت باید مشکلات را کنار گذاشته و در کنار هم باشیم از راهنمایی های داهیانه مقام معظم رهبری بهره جوییم.

وی افزایش رضایتمندی مردم را بزرگترین وظیفه مسئولین دانسته و گفت : افزایش سیستم رضایتمندی مردم بزرگترین وظیفه ای است که مسئولین باید به آن توجه وافر داشته و برای آن تلاش کند .

در ادامه این برنامه سرتیپ دوم پاسدار سدار ارجمندی فر جانشین قرارگاه حمزه سید الشهداء گفت : در زمان پهلوی در قرارداد های ننگین گفتند خودتان تصمیم بگیرید که اینجا میخواهید به روس یا ملحق شود؟  که مردم ما گفتند میخواهیم زیر نظر ایران باشیم بحرین در دوره چهارم پهلوی هبه شده است اما باز هم به غیرت جوانمردان احسنت که نگذاشتن یک وجب از خاک این کشور برود .

وی افزود :  آمریکا بود که این کشورها را هدایت میکرد که بر علیه ایران بایستند اما بازهم افرین و احسنت به غیرتتان پیشکسوتان .

وی در خصوص توطئه های دشمن در طول تاریخ مطالب مبسوطی ارائه نمود و به رشادت های جوانان و شهدای این مرز و بوم اشاره نمود و راه مقابله با دشمنان را تاسی از مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست .

در ادامه این برنامه از تعدادی ازادگان و پیشکسوتان و ایثارگران با اهدای هدیه و لوح تجلیل به عمل آمد .

در ادامه برنامه با صرف نهار از حضار پذیرایی به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11511
  • ارسال توسط :
  • 1211 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد وشهادت ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.