گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری
ساعت : ۲۱:۱۵
شناسه : 11473
تاریخ : ۰۷ مهر ۱۳۹۸
مبنای دین اسلام بر روی جهان بینی توحیدی می باشد مبنای دین اسلام بر روی جهان بینی توحیدی می باشد

مسئول پسشکسوتان سپاه ماکو وجانباز هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای دانش آموزی ماکو گفت : ما در قاعده وارد صحنه مقابله با دشمن شدیم شهدا ناظر برا عمال ما است پس باید از دستاورد های شهدا و انقلاب حفاظت و پاسداری کنیم .

به گزارش مرزداران ؛  یادواره شهدای دانش آموزی با حضور مسئولین در حسینیه علی اصغر شهرستان ماکو واقع در فلکه امام جمعه برگزار گردید .

این برنامه که با همکاری مدرسه شهید باکری (مدرسه میزبان طرح شهید بهنام محمدی )و حضور دانش آموزان دو مدرسه شهید باکری و مدرسه امام خمینی برگزار گردید  در ابتدا مجتبی یوسف زاده مدیر مدرسه شهید باکری شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم و تبریک هفته دفاع مقدس گفت : بزرگداشت یاد و خاطره شهدایی که با نثار خونه خود امنیت و آسایش ما را تامین کردند وظیفه همه ما می باشد .

در ادامه این برنامه نبی نصرالله زاده جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت :  باید آنقدر آمادگی داشته باشید که دشمن توانایی مقابله با شما را نداشته باشد هر نظام و هر مملکت سیاسی اگر بخواهد مدیریت مملکت  را به درستی انجام دهد باید این نظام سیاست مدیریت جامعه را دارا باشد .

وی افزود :دین اسلام بر روی جهان بینی توحیدی می باشد .

وی تصریح داشت : وقتی می بینید تمام نظام غرب و شرق در مقابل ما ایستاده به دلیل اسلامی بودن نظام می باشد و رهبر میگوید تا سر تسلیم بر آنها فرود نیاورده اید آنها از شما دست نخواهند کشید .

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب گفت : ما هیچ چیز نداشتیم و سیستم مدیریت نداشتیم فرماندهان نهاد های نظامی انقلابی ما دستگیر شده بودند ؛ غافل از این که در راس قدرت حکومت ما قدرت الهی بود و رهبر میتواند با یک فتوای الهی حکومت را تغییر دهد .

نصراله زاده خاطر نشان ساخت : زمانی هیچ چیز نداشتیم الان توان مقابله با دشمن داریم این را امار گیری های غرب ثابت میکند و رهبر نیز در گام دوم انقلاب به ان اشاره کرده است .

وی تاکید داشت : ما در قاعده وارد صحنه شدیم شهدا ناظر برا عمال ما است پس باید از دستاورد های شهدا و انقلاب حفاظت و پاسداری کنیم .

در ادامه این برنامه محمد امین اسماعیل زاده مداح اهلبیت عصمت و طهارت به مدیحه سرایی در مدح اقا ابا عبدالله الحسین پرداخت .

در ادامه از مدیر مدرسه باکری و معاون پرورشی با اهدای لوح تقدیراز طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان اذربایجان غربی و فرمانده سپاه شهداء استان اذربایجان غربی و اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد .