افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
17

ویژه برنامه سالروز شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)

  • کد خبر : 11609
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
ویژه برنامه سالروز شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)

امام جمعه ماکو گفت: امروز اسلام و حامیان این دین توانسته‌اند در کنار تحکیم دین الهی در برابر ظلم و ستم دنیا قد علم کند.

به گزارش مرزداران ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد هاشمی در مراسم سالروز شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) که باحضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، مسئولین، مدیران ارشد منطقه‌ای و مردم شهید پرور ماکو در منطقه آزاد ماکو ترتیب یافت در تشریح ویژگی‌های اخلاقی و کرداری ائمه اطهار اظهار کرد: وجود مبارک رسول گرامی را که ذات أقدس الهی در قرآن معرفی می‌کند، او را شاگرد لدنّی می‌داند و کل جهان را با کتاب خود هدایت می‌کند و حضرت را همراه این کتاب از صدر تا ساقه معرفی می‌کند.
وی افزود: امروز اسلام و حامیان این دین توانسته‌اند در کنار تحکیم دین الهی در برابر ظلم و ستم دنیا قد علم کند.
امام جمعه ماکو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت وجود عصمت در پیامبران و ائمه گفت: عصمت یکی از ویژگی‌های برجسته انبیا و ائمه(ع) است که با توجه به شبهه افکنی‌های وهابیان و روشنفکران لائیک و عوامل استکبار در فضای مجازی در زمینه عصمت ضرورت دارد.
حجت‌الاسلام هاشمی بیان کرد: یهود در زمان وجود پیامبر اسلام نفوذ شدیدی به پیکره اسلام داشتند و هدف آنها با به شهادت رساندن پیامبر خدا دین اسلام را نیز سرنگون کنند.
وی همچنین کتاب قرآن کریم و اهل بیت پیامبر را دو گوهر گرانبها برای مسلمانان یاد کرد و ادامه داد: هر کس بر این دو اصل انکارناپذیر اعتقاد و عمل داشته باشند از فقر عقلی و ایمانی در امان خواهند ماند.
امام جمعه ماکو گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته رسول خدا(ص) در معرفی دین اسلام در مقابل دشمنان سرسخت خود یعنی کفار و مشرکان قاطعیت و سازش ناپذیری او بود .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11609
  • ارسال توسط :
  • 1143 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ویژه برنامه سالروز شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.