گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری
ساعت : ۱۶:۵۵
شناسه : 11997
تاریخ : ۰۱ آذر ۱۳۹۸
باید راه دشمن ، سیمای دشمن و توطئه دشمن را شناخت این وظیفه بسیج است باید راه دشمن ، سیمای دشمن و توطئه دشمن را شناخت این وظیفه بسیج است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در بیانات خود به مناسبت هفته بسیج قبل از خطبه های عبادی سیاسی گفت : بسیج حرکت سطحی و بی ریشه نیست بلکه بسیج عمیق و از روی بینش است که جوابگوی نیاز های جامعه اسلامی می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در بیانات خود به مناسبت هفته بسیج قبل خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن تبریک هفته بسیج گفت : سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین یادآور شکوه و رشادت های مردم در هشت سال دفاع مقدس ، انقلاب می باشد که زیبا ترین صحنه ها را به وجود آورده است؛ هفته بسیج بهانه ای است که ارزش های خود را زنده نگاه داریم اگر میخواهیم کشور و جمهوری اسلام بیمه و آسیب ناپذیر شود باید فرهنگ بسیج و بسیجی را در دنیا نشر دهیم .

وی افزود : بسیج حرکت سطحی و بی ریشه نیست بلکه بسیج عمیق و از روی بینش و انسانی است که  جوابگوی نیاز های جامعه اسلامی می باشد .

وی استقلال و آزادگی را دو مقوله مهم در فرهنگ بسیجیان دانسته و گفت : فرهنگ بسیج فرهنگ شجاعت و رشادت و ایثار می باشد .

وی تصریح داشت : بسیج یعنی مغز متفکر دارای دارای روحیه انقلابی و آماده برای ورود به میدان های پر خطر می باشد .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت : روح اخلاق و معنویت در بسیج ترویج و تزریق شده است و امروز ماحصل آن ایستادگی در برابر ظلم ها است .

وی تاکید داشت : بسیج بر روی چند پایه اصول استوار است :اصل فراگیر بودن ، جهادی بودن ، انقلابی بودن ، اصل اخلاص ، مسوولیت همگانی ، سادگی ، اصل کارایی ، اصل مکتبی و ولایت مداری ، اصل هدفمندی ، اصل جهادی و انقلابیگری ، اصل انعطاف و در عین حال نو اور بودن .

عملکرد بسیج در چهل سالگی انقلاب در بین توامل جوامع بروز و نمود پیدا کرده است و قابل رویت می باشد  و این در حالی می باشد که پیروزی چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و انقلاب وارد دور دوم پیشرفت و بالندگی خود شد و رهبر گام دوم انقلاب را با رهنمود های اساسی و برای پیشرفت انقلاب ترسیم کرد .

سرهنگ غفاری با تاکید بر اینکه عمل به گام دوم انقلاب باید در راس کار باشد به 7 اصلی که رهبر در تبیین گام دوم انقلاب گفتند اشاره کرده و گفت : راه برون رفت از مشکلات اساسی همین بیانیه گام دوم رهبری می باشد و این بیانیه باید از سوی بسیج پیگیری و عمل شود و در تمام سازمانها و نهاد ها اجرایی گردد .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو خار نشان ساخت : دشمنی دشمنان جبهه حق تمامی ندارد تا زمانی که انقلاب اسلامی است دشمنی نیز هست اما این بصیرت دینی و انقلابی است که می تواند از فتنه ها و غبار فتنه ها ، مشکلات و معضلات  را از بین ببرد .

وی اذعان داشت : صف آرایی که دشمنان در جریانات اخیر در مقابل انقلاب بسته است بزرگ نمایی ها و مصاحبه های چندین سال نشان می دهد که در حال توطئه افکنی هستند و بعد از چهل سال همچنان این توطئه ها وجود دارد لذا باید راه دشمن ، سیمای دشمن و توطئه دشمن را شناخت این وظیفه ما است .

وی هدف بسیج را ایجاد تمدن نوین انقلاب اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید عظمی عنوان کرده و گفت :  بسیج در صحنه ها و سنگر ها نباشد مشکلات این کشور حل نمیشود لذا در انتخابات آتی حضور و دعوت حداکثری برای انتخابات و انتخاب اصلح با بصیرت وظیفه ما می باشد .

وی در پایان گفت : میلیون ها نفر با یک اراده و یک ایمان وجود دارند همچون این جمع لذا باید با حضور در صحنه های سیاسی برای رهبر انقلاب سر باز خوبی باشیم .

لازم به ذکر می باشد فبل این سخنرانی بسیجیان جلسه حلقه های ضالحین خود را در مسجد جامع برگزار کردند .