افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
25

شهدا همچون چراغ روشنگر مسیر های تاریک ملت می باشند

  • کد خبر : 11942
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۵۱
شهدا همچون چراغ روشنگر مسیر های تاریک ملت می باشند

روحانی رزمنده و پدر شهید محمد ابراهیمی در مراسم یادواره شهدای روستای قره خاچ گفت : شهدا همچون چراغی فروزان چراغ راه های تاریخ ملت می باشند لذا مسئولین باید با الگوگیری از شهدا و ادامه راه انها ضمن حفظ این راه و جوانمردی از دستاوردهای این انقلاب حفاظت و حراست نمایند .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم یادواره شهداء شامگاه 98/08/30 به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولین شهرستانی در مسجد روستای قره خاچ ماکو برگزار گردید .

در این برنامه در ابتدا رزمنده ایثارگر و بسیجی پیشکسوت محمود ولیزاده ضمن تبریک هفته بسیج به حاضرین خوش آمد و خیر مقدم گفت .

در ادامه حجت الاسلام ابراهیمی پدر شهید محمد ابراهیمی که نام پایگاه بسیج مسجد روستای قره خاج به نام این شهید بزرگوار مزین می باشد ، به عنوان سخنران اصلی جلسه در خصوص خصوصیات فرزند خود گفت : از توصیه های فرزندم این بود که از نماز غفلت نکنید به خصوص نماز اول وقت .

وی در ادامه افزود : اولین سوالی که در روز قیامت هنگام عبور از روی پل صراط از انسان خواهند پرسید نماز می باشد .

حجت الاسلام ابراهیمی اذعان داشت : شهید بزرگوار یک ساعت به شهادت مانده وضو گرفته بود و هر لحظه به نماز اول وقت تاکید مینمود .

وی تصریح داشت : مبادا شهدا و راه آنها فراموش گردد شهدا و راه شهدا همیشه زنده بوده و زنده می ماند .

وی شهدا را به چراغی تشبیه کرد که چراغ مسیرهای تاریک ملت می باشد ، وی گفت : شهدا همچون چراغی فروزان چراغ راه های تاریخ ملت می باشند لذا مسئولین باید با الگوگیری از شهدا و ادامه راه انها ضمن حفظ این راه و جوانمردی از دستاوردهای این انقلاب حفاظت و حراست نمایند .

پدر شهید محمد ابراهیمی خاطر نشان ساخت : خوشا به حال آنها که به قرآن و سخن پیامبران گوش داده و عمل میکنند ؛ ما باید پشتیبال ولایت بوده و بااطاعت پذیری خود زمینه ظهور اقا امام زمان (عج) را فراهم کنیم .

در ادامه این برنامه احمد اسسماعیل زاده مداح اهلبیت عصمت و طهارت به مداحی و روضه خوانی پرداخت .

در پایان از پدر بزرگوار شهید محمد ابراهیمی و  سیام اروج زاده به عنوان بسیجی نمونه پایگاه شهید محمد ابراهیمی روستای قره خاچ تجلیل و تقدیر به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11942
  • ارسال توسط :
  • 1489 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شهدا همچون چراغ روشنگر مسیر های تاریک ملت می باشند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.