گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش
ساعت : ۱۵:۴۳
شناسه : 12318
تاریخ : ۱۳ دی ۱۳۹۸
جهان اسلام به سردار سلیمانی مدیون است جهان اسلام به سردار سلیمانی مدیون است

امام جمعه ماکو با اشاره به اینکه جهان اسلام به سردار سلیمانی مدیون است تصریح داشت: سردار سلیمانی به تنهایی توانست به جهان اسلام خدمات ارزنده ای ارائه کند.

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هاشمی امام جمعه ماکو روز جمعه ۱۳ دیماه در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی اظهار کرد: شخصیت این مرد بزرگ بگونه ای بود که خود وی خواستار شهادت بود و شهادت بر وی هدیه الهی است.

وی افزود : سرمایه گذاری های آمریکا بر روی ساخت گروهکها با الهام گیری از روحیه استکبار ستیزی توسط سپاه قدس به دور از مرزهای ایران با خاک یکسان شد لذا آمریکا قطعا جواب دندانشکنی را در پی این گستاخی تجربه خواهد کرد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه جهان اسلام به سردار سلیمانی مدیون است تصریح داشت: سردار سلیمانی به تنهایی توانست به جهان اسلام خدمات ارزنده ای ارائه کند.

وی تاکید داشت : آمریکا چشم دیدن سردارانی چون سردار سلیمانی ندارد چرا که سردار دلها توانست در طول خدمت خود نقشه های دشمن را با هوشیاری نابود کند.

حجت الاسلام هاشمی خاطر نشان ساخت:  اگر فرصتی از سوی ایران به مستکبران داده شده تنها برای افزایش عذاب اخروی آنها است که در نهایت عذاب دنیوی را تجربه خواهند کرد که این وعده الهی است

خطیب نماز جمعه ماکو با اشاره به اینکه دشمن اسلام با ساخت و روی کار آوردن داعش در صدد بدنام کردن اسلام بود که در سایه این سردار والا مقام به خاموشی سپرده شد.

وی در خصوص شاخصه های سردار سلیمانی گفت : روحیه ولایت مداری یکی از ویژگی های سردار سلیمانی باید یاد کرد  لذا امروز ایران صدها سردار سلیمانی دارد اما  امروز آمریکا اگر او را به شهادت می‌رساند، به خاطر این است که چشم دیدن این شهید بزرگوار را ندارد؛ چون شهید سردار سلیمانی تمامی نقشه‌های استکبار جهانی را در منطقه نقش برآب کرد. استکبار می‌خواست با تقویت داعش در منطقه، اولا بین امت اسلامی جنگ و خونریزی و اختلاف و تفرقه بیافکند، ثانیا روحیه‌ی برادر کشی را در بین کشورهای اسلامی تقویت کند، و ثالثا یک چهره‌ی خشنی از اسلام در جهان نشان دهد، و برای رسیدن به این هدف بسیار هزینه کرده. سردار سلیمانی تمامی این نقشه‌های شوم استکبار را نقش بر آب کرد. چون یکی از ویژگی‌های سردار شهید، روحیه‌ی استکبار ستیزی ایشان بود.

وی اذعان داشت : البته آمریکا نتیجه‌ی این کار خود را خواهد دید، این وعده‌ی الهی است؛ استکبار جهانی با این کار خود زوال عمر نحس خویش را جلوتر انداخت.

با اشاره به اینکه جهان اسلام به سردار سلیمانی مدیون است تصریح داشت: سردار سلیمانی به تنهایی توانست به جهان اسلام خدمات ارزنده ای ارائه کند.

لازم به ذکر میباشد نمازگزاران بعد از نماز جمعه به صورت پرشور در راهپیمایی محکوم نمودن امریکا به خار شهادت سردار قاسم سلیمانی شرکت کردند .